» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
175 / 180
»»

J.McLane ::

Tole teoritiziranje o izkoristku avta lahko hitro narobe izračunaš, ker pač vhodni podatki...

Veliko lažje je pogledat tako:
- Bencin hibrid porabi 5 l/100 km = 44 kWh/100 km
- EV porabi 16 kWh/100 km

Ali se to sklada s podatkom da ima bencin hibrid 22-28% izkoristek in EV 90% boš pa sam izračunal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Kawhi ::

Pi..no. Kaj odgovarjaš inzenirčku. Uničil je eno temo, bo še tole seveda. Tema je Tesla 3.

valinoratina ::

Govoriš o hibridu. Jaz pa sem govoril o bencinarju ali dizlu. Ampak dobro, dejmo it čez tvoj post. 5 litrov je izjemno majhna poraba. Če uporabimo tvoje podatke:

44 kWh / 16 kWh = 2,75 kratna razlika.

Torej če res porab samo 5 litrov bi bil potemtakem TTW izkoristek 32 % (90 / 2,75= 32).

Za navadnega bencinarja je pa takole:


Kawhi je izjavil:

Pi..no. Kaj odgovarjaš inzenirčku. Uničil je eno temo, bo še tole seveda. Tema je Tesla 3.


Ničesar nisem uničil, Tesla 3 je ravno tako električni avto, samo debunkam lažnjive trditve debilčkov kot je primar o tem kako ima električni avto na premog samo 7 % izkoristek, kar je trdil tule:

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Why EVs are more energy efficient than combustion cars even if they're powered by coal
https://www.carsguide.com.au/ev/advice/...

Poraba energije je pri EVju manjša tudi če je kot vir energije uporabljen premog. In ključnega pomena ni samo poraba energije, ampak tudi to da izpusti ne nastajajo v neposredni bližini ljudi (torej v mestih), temu kriteriju EV zadosti, ICE žal ne..

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Skratka vse je precej bolj nazorno spisano tukaj:
Energy expert explains why Tesla and the electric car industry is here to stay
https://www.teslarati.com/energy-expert...

kixs ::

Res debatiras sam s sabo?

valinoratina ::

Sem kje debatiral sam s sabo? Si slep in rabiš nova očala al kaj?

M-XXXX ::

Tesla S (dajmo rect okoli letnika 2020) in vleka, kluke...
Serijsko kakor gledam nima, lahko dokupiš naknadno. Je možno, kakšni problemi in kakšna je omejitev?

2dark ::

M-XXXX je izjavil:

Tesla S (dajmo rect okoli letnika 2020) in vleka, kluke...
Serijsko kakor gledam nima, lahko dokupiš naknadno. Je možno, kakšni problemi in kakšna je omejitev?


Problemov verjetno ne bi smelo bit, ker je imajo vse tesle ogromno navora. Omejitev pa bi morala biti tista, ki je navedena po zakonu, koliko lahko osebno vozilo vleče naloženo na prikolici.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

M-XXXX ::

2dark je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Tesla S (dajmo rect okoli letnika 2020) in vleka, kluke...
Serijsko kakor gledam nima, lahko dokupiš naknadno. Je možno, kakšni problemi in kakšna je omejitev?


Problemov verjetno ne bi smelo bit, ker je imajo vse tesle ogromno navora. Omejitev pa bi morala biti tista, ki je navedena po zakonu, koliko lahko osebno vozilo vleče naloženo na prikolici.

In koliko je to za model S? Sem našel en podatek ampak je nizko neuporaben.

Utk ::

Kaj bi ti vlekel? Za kolesa in do 500-750 kil prikolice ni panike. Če računaš na počitniško pa raje pozabi.

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Kaj bi ti vlekel? Za kolesa in do 500-750 kil prikolice ni panike. Če računaš na počitniško pa raje pozabi.

OK potem 100k avto s 600 konji ne more vlect tono pa pol recimo?
Useless then, hvala za info.

Utk ::

Ne vem ali je to tako težko poguglat...

Towing Unbraked Towing Braked
Tesla Model S Long Range 750 kg 750 kg 1,600 kg 1,600 kg
Tesla Model S Plaid 750 kg 750 kg 1,600 kg 1,600 kg
Tesla Model X Long Range 750 kg 750 kg 2,250 kg 2,250 kg
Tesla Model X Plaid 750 kg 750 kg 2,250 kg 2,250 kg

Vleče lahko, samo kolk je to smiselno...

Če te res zanima, si poglej ta test:


Na kratko, poraba gre gor za 50%, podobno kot pri dizlu, samo da tu to pomeni 1/3 manj dosega, itd. Če lahko s tem preživiš, potem je v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

M-XXXX ::

Sem googlal in sem našel tako zelo različne informacije da nimam pojma kaj drži. Od 999lbs do 2250kg...

J.McLane ::

Smo v EU, velja homologacija v EU. Pa treba je vedetei ali sprašuješ za pre-facelift Model S ali po tem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Teh modelov raznih je kar nekaj, tako da ko boš imel konkretnega pred sabo, moraš pogledat v homologacijo.

a_borlak ::

J.McLane je izjavil:

Tole teoritiziranje o izkoristku avta lahko hitro narobe izračunaš, ker pač vhodni podatki...

Veliko lažje je pogledat tako:
- Bencin hibrid porabi 5 l/100 km = 44 kWh/100 km
- EV porabi 16 kWh/100 km

Ali se to sklada s podatkom da ima bencin hibrid 22-28% izkoristek in EV 90% boš pa sam izračunal.


Bencin ima okoli 12kWh/l, tako da je številka krepko višja, 60kWh/100km.

J.McLane ::

Bencin ko ga imaš enkrat v posodi ima 8,8 kWh/l, verjetno si pomešal enote kg in liter, pa še to si malo overshootal, glede na podatke Petrola, ki sem si jih pred leti shranil (11,69 kWh/kg).

1 liter bencina tehta 750 g
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BlaY0 ::

M-XXXX je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj bi ti vlekel? Za kolesa in do 500-750 kil prikolice ni panike. Če računaš na počitniško pa raje pozabi.

OK potem 100k avto s 600 konji ne more vlect tono pa pol recimo?
Useless then, hvala za info.

Lahko... 1,6t.

kow ::

Je offtopic, ampak dobra - ironicna. :))

https://www.reuters.com/legal/lawyers-w...

Likalnik ::

Kako imate urejeno glede zimskih pnevmatik? tu predvsem mislim na Tesla 3 Performance....dobil sem info, da original Tesla platišča 18 col ne pašejo na Performance...potem so tu 19 col...rabljenih original se praktično ne dobi....
katera platišča za Teslo priporočate 19 col (če ve kdo za katere 18 col in da pašejo na Performance super)

Odločam se ali kupiti 19 col za zimo...ali obdržati trenutna platišča (20 col) in zamenjati samo pnevmatike....vem, da je za zimo boljše, če so malo manjše in ožje pnevmatike.....ampak glede na slabo ponudbo rabljenih bo to bolj težko.

Cveto ::

Zakaj bi kupoval rabljene? Avto stane 50k+ in ima 500+ konjev. Kupi nove Continental 19colske TS870 in bo ok.

Likalnik ::

ne govorim o gumah....gume bom že nove...govorim o feltnah

gledam tukaj: https://avto.liderpnevmatik.si/paket-pn...

pa ne vem ali kupiti 19 col ali imeti obstoječe 20 col in samo nove gume

Cveto ::

Aja, to. Ja, to pa je legitimno vprašanje. Jaz bi vzel nova kolesa (jih tudi bom). Za zimske je bolje, da je malo višja guma.

kixs ::

Predvsem je po snegu boljsa ozja guma.

pegasus ::

Vi s trojkami ... mi lahko nekdo izmeri, kakšna je razdalja od max naprej porinjenega sprednjega sedeža do vrat prtljažnika, ko podreš zadnje sedeže? Hvala.

Likalnik ::

Cveto je izjavil:

Aja, to. Ja, to pa je legitimno vprašanje. Jaz bi vzel nova kolesa (jih tudi bom). Za zimske je bolje, da je malo višja guma.

Imas ze kaksne feltne izbrane? Jaz sem si nekako sestavil vse skupaj in pod 1200€ za feltne in gume mi ne uspe pridit…feltme mi je vseeno kaksne so…morajo biti 19 col in cim cenej….gume je pa super da so malo boljse.
Vem ja, da je za zimo boljse malo ozja in visja guma…samo ko berem po forumu imajo ljudje zimske gume kar na letnih feltnah..

Cveto ::

Jaz imam Long Range in trenutno gor originalne 18-ke. Verjetno bom imel te za zimske, letne pa probal dobiti original 19, če je možno od Highlanda.

SIcer pa nimam še izbranega modela (če ne dobim originalnih). Pri Performance se pa vse prestavi za colo višje.

BigWhale ::

Debato o sirini platisc preselite nekam drugam. Recimo na med over net.

Gregor P ::

Zavarovanje avtomobila v enem letu polovico dražje
Bralec je lani za zavarovanje tesle plačal 950 evrov, letos 1400. Podražitve so večje tudi zaradi zmanjševanja popustov.
Lani je za zavarovanje svoje električne tesle model 3 odštel 950 evrov, letos pa je bila v polju znesek za plačilo navedena skoraj pol višja številka, nekaj več kot 1400 evrov, pa čeprav iz police ni uveljavljal škod, nabavna vrednost novega vozila pa se je v enem letu znižala za tri tisočake.
...
Če pogledamo absolutne številke, sta k 450 evrov dražji polici avtozavarovanja daleč največ prispevala delni kasko požarne nevarnosti in naravne nesreče (skoraj 136 evrov dražje) ter manj obračunanih popustov (slabih 114 evrov manj). Obe postavki skupaj predstavljata 55 odstotkov podražitve premije. Naš izračun je še pokazal, da če ne bi upoštevali znižanja popustov, bi bilo zavarovanje »le« 21 odstotkov dražje.
...
Pri Triglavu so opozorili, da je zavarovanje električnih avtomobilov praviloma dražje od avtomobilov z notranjim izgorevanjem, ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Komu se pa jaz lahko pritožim, ker so mi tudi hoteli zvišat, pa sploh ne za električnega, in sem šel pač drugam? Bo tudi o meni Delo napisal članek?

MadMen ::

Utk je izjavil:

Komu se pa jaz lahko pritožim, ker so mi tudi hoteli zvišat, pa sploh ne za električnega, in sem šel pač drugam? Bo tudi o meni Delo napisal članek?

Podražitev zavarovanj nima veze z električnimi avti, kar so hoteli povedati pa je, da je zavarovanje za e-avtomobile v osnovi dražje kot cenovno primerljivimi ICE avtomobili. Sem za foro primerjal novo Teslo 3(različica, ki jo ocenjujejo na 41k) ter novega Cupra Fermetorja(različica, ki jo ocenjujejo na 43k€) na WIZ spletni strani in je zavarovanje za Cupro 312e, za Teslo 3 pa 331e. Enak premijski razred, osnovno zavarovanje.

Utk ::

Celih 20 evrov razlike pri kolk ima tesla več konjev?

black ice ::

Utk je izjavil:

Komu se pa jaz lahko pritožim, ker so mi tudi hoteli zvišat, pa sploh ne za električnega, in sem šel pač drugam? Bo tudi o meni Delo napisal članek?

Niso zvisali kar vsi zaradi spremembe zakonsko zahtevanih kritij?

Utk ::

Ne vem, me niti ne briga, vsakič ko zvišajo, plačam manj kot prej, ker še kaj skenslam. Več kot tolk se pač ne splača dat, če dobim malo več ali manj za to, pa jebiga, predvsem je važno kolk daš od sebe. 10 let nazaj sem za kasko za 13 jurjev vreden avto plačeval več kot danes za 30 jurjev vrednega. Pa že takrat za tistega je bilo kao poceni. Mene ne bo nihče jebal:)
Isto za internet in podobno. Vi znate višat, jaz pa kenslat in se drugače znajt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gogocak ::

Pozdravljeni,
Kateri polnilec uporabljate doma(koliko kw) in če ima kdo slučajno še doma toplotno črpalko, a bo treba mojo prikjučno 14 kw in obračunsko 7 kw spremeniti?
Na tem področju sem laik in me zanima kako je s polnjenjem el avta, naprimer samo ponoči?

gile ::

Na isti moči TČ in 2x EV. Eden se fila na šuko, drugi na 3f feyree kabel. Po dinamicni zaenkrat nimam potrebe.

BigWhale ::

Evo tkole, po kaksnih 12.000 prevozenih kilometrih z Modelom 3: AWD Long Range in Enhanced autopilotom, an honest review facelift modela. :> Da kar takoj razjasnim, zmigavci so sranje. :D

Osnovna opazanja, avto je na splosno kar trd za vozit. Malenkost bolj kot kaksna Skoda. Ce je bil prejsnji model se trsi, sem kar happy, da imam novejso razlicico, ker je glih na meji udobja. :D Sicer je pa avto poskocen in zlo odziven, teh 450 konjev in navor se zlo pozna. Voznja je tisja v primerjavi z Leafom, ni pa taksne blazne razlike, da bi rekel da je kot noc in dan.

Se nekaj opazaj in primejave z Leafom, ki ga se vedno vozim.

Pro's:
- trenutno je to verjetno najcenejsi EV v tem rangu in s taksno opremo.
- hlajenje sedezev je nekaj kar bom od zdaj naprej zahteval v vsakem avtomobilu. Umetno usnje se segreje v 3pm na soncu.
- avtopilot deluje tudi pri voznji skozi krizisca.
- lane assist deluje tudi pri bolj ostrih ovinkih na avtocesti in izven avtocest in hitrih cest.
- keyless entry je po zacetnih problemih sedaj zacel delati tako kot treba, ko pridem do avtomobila me pricaka odklenjen in nastavljen tako kot sem ga pustil.
- polnilna infrastruktura, ni flawless, pride pa zelo blizu.
- remotely lahko spreminjam tok polnjenja, tako da neke hude potrebe po dinamicni polnilnici nimam.
- matricne luci delujejo precej dobro (lahko bi blo se mal boljs na AC).
- doseg je plus, ceprav je dalec od oglasevanega.

Con's:
- avtopilot in enhahnced avtopilot sta precenjena in glorificirana v 3pm.
- avtomatski brisalci so shizofreno sranje, na zalost.
- fantomsko zaviranje, ugh, z Leafom se mi je zgodilo mogoce petkrat v petih letih, s Teslo skorajda ni voznje po AC, da avto ne bi bremzal sam od sebe.
- samodejno prehitevanje je uporabno samo, ce je cesta relativno prazna. V guzvi je prakticno neuporabno. Avto prehiteva kot dementna babica.
- stop'n'go traffic, avto se obnasa kot najstnik z ADHDjem na amfetaminih, sunkovito pospesi in sunkovito ustavlja za vozilom spredaj. Leaf to pocne precej lepse in bolj smooth. Je pa res, da Leaf sledenje izklopi po treh sekundah cakanja, Tesla dela dokler ga ne ugasnes.
- zaznavanje in preprecevanje trcenja oz naleta, avto je paranoicen in velikokrat tezi brez veze, kljub srednji nastavitvi.
- zaznavanje drzanja volana. Avto je petkrat hujsi kot jebena budilka za strojevodje. Ne dovolj, da imas roke na volanu, volan je treba fizicno premikat vsake X sekund.
- kamera za spremljanje voznika, zaradi kretenov, ki so med voznjo pisali maile, te Tesla sedaj kaznuje, ce za nekaj sekund umaknes pogled s ceste, ko je vkljucen avtopilot in autosteer.
- ni 360 stopinjske kamere, pri avtu za ta denar in s toliko kamerami je to mal absurdno.
- ni ultrazvocnih senzorjev, poleg zmigavcev je to verjetno najbolj butasta odlocitev Tesle. "Tesla Vision" je samo priblizno uporabna in avto se dere kot debil, ko vozim na dovoz.
- navigacija je brez live traffic data, to kar prikazuje Tesla so neki stari podatki zmesani z zgodovino, ker vcasih sredi noci javlja zastoje tam kjer je vse prazno, ali pa javlja zastoje tam kjer jih ni.
- navigacija, take two, avto nardi rerouting poti, brez da te o tem obvesti. Tako me je uspesno peljal skozi Zagreb v popoldanski konici, ko sem zavil na avtocesto je bila tam sicer kolona ampak se je premikala bistveno hitreje in ni bilo semaforjev. :D

Undecided:
- infotainment je sicer odziven in dela v redu ampak ima nekaj resitev resnicno butastih.
- panoramska streha izgleda lepo ampak se tudi lepo greje, hkrati pa te kar srce zaboli, ko slisis kako prileti kamen vanjo.

Pod crto, bi se enkrat kupil? Verjetno ja, kljub nekaj pomanjkljivostim. Predvsem zaradi polnilnic in cene. Najbrz pa ne bi vec vzel Enhanced Autopilota, ceprav je klasicen avtopilot se manj uporaben potem. Na splosno bi rekel, da so asistencni sistemi v Tesli tisto kar je najbolj precenjeno v avtomobilu. Vse ostalo je dejansko GoodEnoughTM.

Evo, tkole na hitr. Mogoce se se kaj spomnim, pa se oglasim.

codeMonkey ::

Najs. Pa eden redkih postenih komentarjev tukaj.

Gregor P ::

Hvala da si delil izkušnje z nami :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Škripa kaj? Kaj bolj kot nissan, škoda, ali karkoli drugega še imaš, si imel zadnje čase?

feryz ::

Res je, pošten komentar. S tem, da avto primerja z leafom.
Če bi ga z resnim avtom, je situacija še mnogo bolj grda.

Ampak ja, če bigwhale napiše da avto ni bog ve kaj, je to merodajno, če pa kdorkoli drug, je Tesla hejter.
Avto je pol izdelek, pa obračajte kakor hočete. Ideje so fajn, izvedba je katastrofa.
Ko sem jaz testiral to čudo, sem se avta dobesedno bal. Glede na moj stil vožnje, sem samo čakal, kdaj bo vse skupaj razpadlo ali zletelo dol s ceste. Ni rečeno da bo, občutek je pa definitivno tak.
Sem ga hotel kupiti mulcu, pa sva bila po testu tako razočarana, da sva si za vedno izbila ta avto iz glave.

c3p0 ::

Bom še počakal par let, preveč motilnih zadev. Nekaj od tega opažam tudi na Toyoti (na "autopilotu" moraš vsake toliko za malenkost premaknit volan, te pa vsaj ne gleda v oči, ko te j*be v glavo ;), ampak ne tako ekstremno.

Utk ::

Kater drug avto za 40-45 jurjev je boljši (glede vožnje)? Ker glede vožnje je od bmwja za 65 jurjev boljša tudi toyota za 35.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Vsak.
Škoda octavia za 25 jurjev jo poseka na vsej črti.

Utk ::

Vidiš, zato si hater, ker serješ govna, ne pa ker napišeš kaj slabega o tesli.

feryz ::

To ti praviš. Ko boš probal 10 procentov avtov, ki sem jih sam, se pa javi.

Da ne govorimo, da imam samo ta trenutek 7 osebnih avtov, različnih, s katerimi se lahko fijakam naokrog in jih testiram.
Mojih seveda, ne sposojenih.

Utk ::

Lahko bi jih imel tudi 50, še zmeraj ne bi to pomenilo, da je octavia boljša. Pa ravno octavia...ki je meni res najslabša v vožnji v celem razredu. Še navadnega radarskega tempomata nima (več).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

c3p0 ::

Jaz mam samo 4 :/

feryz ::

Utk je izjavil:

Lahko bi jih imel tudi 50, še zmeraj ne bi to pomenilo, da je octavia boljša. Pa ravno octavia...ki je meni res najslabša v vožnji v celem razredu.
Napisal si vožnja, ne avto.
Razen, pogojno, tišine, je vse ostalo v trojki neužitno.
Pa še o tišini se lahko pogovarjamo. Med normalno, penzionistično vožnjo, torej po predpisih, z zmernim pospeševanjem, se tudi ICE motorjev skorajda ne sliši več.

Ok, še ena zanimivost, ki ni, kot ti praviš, govnarjenje, ampak dejstvo.
Flat imam v slepi ulici. Čeprav ni omejitve 30, se avti vozijo celo manj od tega.
Zadnjič pušim in opazujem po ulici.
Najprej gre en ford mimo, ICE, skorajda se ga ne sliši.
Potem gre en fiat mimo, ICE, skorajda se ga ne sliši.
Potem gre mimo še ZOE, zvok je nekje med helikopterjem in vesoljsko ladjo. Za razrede glasnejši od ICE avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()
««
175 / 180
»»