» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
50 / 53
»»

GupeM ::

Čist tko, za info sprašujem. Na mojem skiroju so gume 60/70 6.5

Tkšne:
https://escooterclinic.co.uk/en/product...

Na njih piše da je max polnjenje 210 KPa. Je to zaradi večje širine, kot jo imajo Xiaomi in večina ostalih cheap skirojev? Seveda jih ne uporabljam kot tubeless, ampak imam noter zračnico. Je bila že tovarniško noter.

Voduore ::

poskusil polne gume. Ima kdo izkusnje?


Glede trdih guma pa tole:

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Citiram:
"DON'T BUY SOLID TIRES

I went into a scooter repair shop to change the punctured innertube on my xiaomi m365 wheel. The shopowner persuaded me to replace both innertube tires for solid tires saying that I would never have punctures again and that speed, weight wouldn't be affected and that suspension would not be affected! Blindly, I ended up allowing them to replace both of my tires for solid tires. NEXT THING I KNEW.... the speed had DECREASED and the cruising distance had DECREASED by A LOT. Instead of going up steep hills at 10 km/h, I was going up at walking speed (5 km/h) and when I reached half of my battery the speed decreased significantly. I called the repair shop and they said that the speed might decrease slightly (not admitting their SCAM). SOLID TIRES ARE A SCAM FOR XIAOMI M365. Why could I've been so blind!!!! Not even the Xiaomi Lime scooters have solid tires!!!!! Now I need to saw off the solid tire and buy new inner tubes and then replace which could take HOURS! I am so dissapointed, there is so little information that I could find on the internet about the xiaomi solid tires, I did not realise this. I EVEN HACKED THE SCOOTER FOR IT TO GO FASTER... but it STILL went SLOW!!!!!!! I hope other people who are considering the purchase of solid tires read this comment and just replace their tires with normal innertubes which give suspension and more speed."

Skratka verjami da NOČEŠ trdih gum za vsak skiro brez aktivnega vzmetenja (pod kar spada tudi tvoj Nineboot), pa tudi za ostale skiroje z proper vzmetenjem ni priporočjivo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

GupeM je izjavil:

Čist tko, za info sprašujem. Na mojem skiroju so gume 60/70 6.5

Tkšne:
https://escooterclinic.co.uk/en/product...

Na njih piše da je max polnjenje 210 KPa. Je to zaradi večje širine, kot jo imajo Xiaomi in večina ostalih cheap skirojev? Seveda jih ne uporabljam kot tubeless, ampak imam noter zračnico. Je bila že tovarniško noter.



To je zaradi tega ker je tvoja pnevnamtika shit ali pa zaradi tega ker bi se proizvajalec gum rad zaščitil pred morebitnimi tožbami, če bi prišlo do množičnih pokanj gum (in v resnici zdrži več kot je napisano). Na Xiaomiju imajo original gume na strani napisane max 4,5 bare. Ta tvoja guma ni bistveno širša kot pa original guma od Xiaomija M365 (razlike je komaj pol inča, tvoja je 2,5 inča, Xiaomijeva je pa 2 inča). Svetujem da poiščeš aftermarket gumo ki ima večji maksimalni pritisk.

"Facebook group warns against solid tires. You should join."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Magic1 ::

Voduore je izjavil:

poskusil polne gume. Ima kdo izkusnje?


Glede trdih guma pa tole:

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comment...


Citiram:
"DON'T BUY SOLID TIRES

I went into a scooter repair shop to change the punctured innertube on my xiaomi m365 wheel. The shopowner persuaded me to replace both innertube tires for solid tires saying that I would never have punctures again and that speed, weight wouldn't be affected and that suspension would not be affected! Blindly, I ended up allowing them to replace both of my tires for solid tires. NEXT THING I KNEW.... the speed had DECREASED and the cruising distance had DECREASED by A LOT. Instead of going up steep hills at 10 km/h, I was going up at walking speed (5 km/h) and when I reached half of my battery the speed decreased significantly. I called the repair shop and they said that the speed might decrease slightly (not admitting their SCAM). SOLID TIRES ARE A SCAM FOR XIAOMI M365. Why could I've been so blind!!!! Not even the Xiaomi Lime scooters have solid tires!!!!! Now I need to saw off the solid tire and buy new inner tubes and then replace which could take HOURS! I am so dissapointed, there is so little information that I could find on the internet about the xiaomi solid tires, I did not realise this. I EVEN HACKED THE SCOOTER FOR IT TO GO FASTER... but it STILL went SLOW!!!!!!! I hope other people who are considering the purchase of solid tires read this comment and just replace their tires with normal innertubes which give suspension and more speed."

Skratka verjami da NOČEŠ trdih gum za vsak skiro brez aktivnega vzmetenja (pod kar spada tudi tvoj Nineboot), pa tudi za ostale skiroje z proper vzmetenjem ni priporočjivo. :)

Za inžinirčka si zelo tup. Pritožuje se, da mu gre polovico počasneje zaradi trdih gum8-O. Verjeto so trde gume res malo manjše in posledično je končna hitrost malenkost nižja. Moč pa seveda višja. Še odklenil ga je pa je šel počasneje:)). Ali boš razložil kako je to možno, da imaš s tršo gumo večji upor? Sam ti si tako počasn, da veselo zagrabiš take neumnosti, brez da bi ene možganske celice vklopil.
Magic

Voduore ::

Za inžinirčka si zelo tup

Ravno nasprotno, spadam pod 1 % najpametnejših ljudi po IQju, stestirano. Oba dva veva kdo od naju je tup in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Si pač še en tupav lastnik trdih gum več kot očitno!

Ali boš razložil kako je to možno, da imaš s tršo gumo večji upor? Sam ti si tako počasn, da veselo zagrabiš take neumnosti, brez da bi ene možganske celice vklopil.

Oba dva veva kdo je počasen in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Za razliko od tebe sem vklopil možganske celice. ;) TI bom razložil zakaj je z tršo gumo večji kotalni upor, ni problema. Razlaga je na koncu tega komentarja.

Pritožuje se, da mu gre polovico počasneje zaradi trdih gum

Z trdimi gumami v klanec je hitrost definitivna nižja (definitivno je več kot verjetna navedba da mu je šel prej v klanec 10 km/h, sedaj mu gre pa 5 km/h), zaradi večjega kotalnega upora trdih gum v primerjavi z zračnicami. Pa ne samo v klanec, tudi po ravnem je hitrost s trdimi gumami malo nižja.

Moč pa seveda višja.

Ne. Ni res. Trde gume imajo VEČJI kotalni upor od zračnic.

Še odklenil ga je pa je šel počasneje

Slabo si prebral. Ko ga je odklenil je šel hitreje kot preden ga je odklenil, vendar še vedno počasneje kot preden je inštaliral trde gume.

Ali boš razložil kako je to možno, da imaš s tršo gumo večji upor?

No sedaj pa razlaga, ki si jo nestrpno pričakoval. Trda guma ima večji kotalni upor ker prihaja do mečkanja gume, kar se direktno pretvarja v toploto (v toplotne izgube), medtem ko zračnica deluje kot "vzmet" in večino energije ki si jo vložil v deformacijo dobiš nazaj. In kotalnjenje gume ni nič drugega kot konstantno mečkanje gume. Skratka zelo dober razlog je da tudi vsi avtomobili nimajo trdih gum: ker so shit. Pika basta. Nekako si zadevo lahko predstavljaš tako. imaš žogico iz plastelina in žogico "skokico". Oboje spustiš na tla iz iste višine. Plastelin se bo samo zabil ob tla, medtem ko se bo skokica odbijala še dolgo časa po spustu.

Trda guma ne samo da ima večji kotalni upor, impak ima tudi večji vztrajnostni moment (inercijo), ker je TEŽJA kot guma z zračnico, kar privede do večje porabe energije pri pospeševanju in slabšega pospeševanja.

Torej trda guma ima v primerjavi z zračnico:

1. Večji kotalni upor.
2. Povzroči večjo porabo energije in s tem manjši doseg.
3. Ima slabši oprijem (slabša varnost).
4. Je izredno neudobna v primerjavi z zračnico.

Sedaj pa fejst užgi po svoji debilni buči, ker dejstvo je da si glup ko noč. Pa lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Sicer pa ni treba verjet meni, imaš isto zadevo napisano povsod na netu ali pa zadevo SPROBAŠ in se prepričaš da imam prav. Skratka: you are just wrong.

"Overall, pneumatic tires are better performing than solid tires. Pneumatic or air-filled tires are more efficient, and provide better cushioning and traction. For this reason, we always recommend them."

https://riderguide.com/guides/electric-...

Voduore ::

Wikipedija: Biycle tire:

" Although the use of a pneumatic tire greatly reduces rolling resistance compared to the use of a rigid wheel or solid tire, the tires are still typically, the second largest source, after wind resistance (air drag), of power consumption on a level road.[1]"
Bicycle tire @ Wikipedia



Če bi trde gume imele manj upora, potem bi jih VSI profesionalni tekmovalni kolesarji uporabljali, ker tam malenkosti odločajo, pa jih NOBEN ne uporablja!

"Pneumatic tires have three major benefits compared to solid tires: lower rolling friction, better ride cushioning, and better traction."
https://riderguide.com/guides/electric-...

"Pneumatic tires were such a revolution as they were not only more comfortable, but proved significantly faster than the solid tires they replaced.

Looking at the similar bump with a tire modeled at 100psi and we see that rather than lifting the system by 5mm, the system is only lifted 1mm off of the ground, with the other 4mm of displacement being absorbed by the tire. As the pneumatic tire is very efficient, much of the energy absorbed is returned with the primary losses being small amounts of heat produced in the tire casing."
https://silca.cc/blogs/silca/part-4a-ro...


Očitno je da si še en debil ki misli da je smešen medtem ko trola po forumih, neverjetno kaj vse ta zemlja nosi, upam da čim prej crkneš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::


Vir: https://www.jivr.co/blogs/jivr/solid-ty...

The case for solid tyres
Let's start on this side with a look at solid tyres, which are, well, solid pieces of rubber or some other composite that fit around your wheel rims.

Pros

First and foremost, the main clear advantage of solid tyres is that they cannot puncture. They're solid - there is nothing to puncture! In fairness, however, we must point out that this is not quite that advantage that is used to be given today's options for puncture-resistant air-filled tyres and puncture prevention fluid. Still, if you happen to ride in an environment that is full of sharp pointy punctures waiting to happen, solid tyres will deliver some peace of mind.
Largely due to the previous point, solid tyres are generally lower maintenance than air-filled tyres, which cannot only puncture but need to be monitored for air pressure and pumped up as needed fairly regularly. If having one less thing to worry about in life is high on your list of priorities, solid tyres might be better for you.
Because of their construction from a harder compound, solid tyres will wear more slowly than air-filled tyres and deliver longer life under some circumstances.

Cons

- Ride quality and comfort is an issue with solid tyres since there is no "give" or cushion in the ride. Since they can't change shape to absorb impact, solid tyres pass the energy from any impact along the structure they're attached to, which means they end up in your feet and hands. Ouch.

-Road grip is also a problem with solid tyres, again because of their inability to change shape. Better grip comes from more contact with the surface you're riding on and solid tyres can't do anything to increase their contact with the road beyond the shape they're made in. If you're racing on a bicycle, you want the least contact possible with the road to increase speed at the expense of control but when you're riding an e-scooter in a city environment, you want more of a balance. A lack of road grip can result in safety and control issues on an e-scooter. Again, ouch.

- We'd prefer to avoid a physics lesson here, so just trust us when we tell you about rolling resistance. Because air-filled tyres are lighter, they're easier to propel forward in part because they provide less resistance against forward momentum. Solid tyres take more energy to roll, which in the context of an e-scooter means battery power. That means getting less out of each battery charge and recharging your battery more often.

Skatka trda guma na kolesu ali skiroju ima VEČJI kotalni upor kot pa zračnica, to je kristalno jasno vsakemu ki ima možgane, jasno pa je tudi da jih ti nimaš. Skratka ne delaj se pametnega, ker nisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

EDINA realna prednost trde gume je da se ne more predret, ter da ni treba vsake par mesecev gum dofilat, vse ostalo je pa močno slabše, slabši doseg, slabši oprijem, slabši pospeški, manjša hitrost, dosti slabše blaženje ipd. Če veš en trik lahko zračnice menjaš enkrat na 3000 km, sprobano, kar je za mene 1x na leto, za večino ljudi pa enkrat na 3 leta mogoče. In ja, definitivno imam raje večjo varnost (oprijem), večjo hitrost, večji doseg, boljše pospeške celo leto in zato enkrat na leto zamenjam zračnico, kot pa da bi se celo leto vozil na nevarnih trdih gumah in trpel vso neudobje in vse ostale slabosti kot jih imajo trde gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Gregor P ::

Da ne boš zdaj doktoriral tukaj; da seveda so slabosti pri polnih gumah (manjši doseg, več tresenja itd.) - čeprav imaš tudi te različnih vrst - ampak po drugi strani si pa razešen mukotrpnega menjavanja zračnic in gum. Če bi mi jo ti skoz menjal in pumpal, potem bi izbral gume z zračnico, ker je vožnja vsekakor bolj udobna (večje blaženje, večji domet itd.); tako imam pa polne gume8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Voduore ::

Da ne boš zdaj doktoriral tukaj

Sam pojasnil sem debilu zadevo, da ne bo več nabijal bedarij. Probal se je delat pametnega, pa čeprav ni in ni mu lih najbolje uspelo. :)) Skratka dejstvo je da se MOTI, he is just wrong, very wrong.

da seveda so slabosti pri polnih gumah (manjši doseg, več tresenja itd.) - čeprav imaš tudi te različnih vrst

Seveda da so. Zato tudi imajo vsi avtomobili in tovornjaki zračnice, pa tudi vsi skiroji ki so kaj vredni. Različne vrste: ja imaš take brez lukenj in take z takimi ali drugačnimi luknjami/honeycomb strukturo, ampak pri teh je še več mečkanja in še večja izguba energije in posledično manjši doseg (je pa udobje malenkost boljše kot pri popolnoma trdi gumi, ampak še vedno niti približno ne na ravni udobja zračnice).

ampak po drugi strani si pa razešen mukotrpnega menjavanja zračnic in gum.

Res je in to je njihova edina prednost, torej to da enkrat na 3 leta pri povprečnem uporabniku zamenjaš zračnico. Definitivno tiste 1 urca za zamenjat zračnico vsake 3 leta ni vredno da bi se cele 3 leta vozil na shitty skiroju z shitty performansom, bog ne daj da še fukneš ker guma ni zagrabla na ovinku. Res pa je da se ljudem dostikrat gume preluknjajo večkrat kot enkrat na 3 leta, ker ne vedo trika ki ga jaz vem (lahko sheram ta trik ki sem ga pridobil skozi leta preizkušanja proti plačilu). Ampak kljub temu se ne splača med trdih gum niti podrazno.

Če bi mi jo ti skoz menjal in pumpal, potem bi izbral gume z zračnico, ker je vožnja vsekakor bolj udobna (večje blaženje, večji domet itd.); tako imam pa polne gume8-)

Sej ni skos, je enkrat na 3000 km, STESTIRANO, kar je pri meni 1x na leto, pri povprečnem uporabniku pa 1x na 3 do 4 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Gregor P ::

Jaz sem menjal v povprečju eno zračnico običajno skupaj z gumo na leto; dvakrat sem menjal, tretjič se mi ni več dalo. A kot rečeno, vsekakor se strinjam, da je bolj udobna vožnja in daljši domet z zračnicami - gre sicer še na pol tudi v kombinaciji npr. prednja polna (ker ta pač nabija na robove itd.), zadnja na zračnico in je še vedno bolj udobna vožnja in večji doseg kot logično pri obeh polnih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Voduore ::

Ja sej 1x na leto, ja ka pa je to, 1 urca in 5 € in jo imaš zamenjano. Kolk si pa kilometrine delal na leto?

Magic1 ::

Kot ponavadi je inžInirček naredil celo študijo Googla, namesto da bi vsaj malo fizikalno pogledal. Polna guma ima večji kotalni upor, venda bolj kot je trda, manjši vpliv ima. Vsi omenjajo ravno to, da so polne gume pretrde in imajo posledično relativno majhen kotalni upor (verjetno manjši od povprečno napumpanega skiroja pri nas). Prav tako težka guma vpliva na pospeševanje in ne na končno hitrost. V glavnem, če ni dobil neke čudne penaste gume, s katero bi se kot po snegu fural, definitivno ni pri polni gumi toliko izgub, da bi imel tako drastično manjšo moč in range. Situacijo za polne gume malo bolj poslabša kakšen slab makedam in konstantno pospeševanje/zaviranje.
Kot poanta ni nihče trdil, da so trde gume boljše. Za večino, ki se fura s 1barom in predrejo gumo pogosto, pa bi zelo verjetno bile. Seveda na račun udobja.
Jaz imam svoje napumpane na 4 bare in nisem še nobene menjal. Pa kar fajn zlorabljam skiro in imam odklenjenega na 30km/h.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Voduore ::

Kot ponavadi je inžInirček naredil celo študijo Googla, namesto da bi vsaj malo fizikalno pogledal.

Sem fizikalno pogledal, brez skrbi. In kliči me GOSPOD diplomirani inženir strojništva. Hvala.

Polna guma ima večji kotalni upor, venda bolj kot je trda, manjši vpliv ima.

Da, trda guma z luknjami ima večji kotalni upor od trde gume brez lukenj, to drži, vendar OBE imata pa DOSTI večji kotalni upor od zračnice.

da so polne gume pretrde in imajo posledično relativno majhen kotalni upor

Ne, imajo VEČJI kotalni upor od zračnic, precej večji. Ne vpliva samo koliko je trda, ampak tudi koliko je material prožen, torej koliko energije dobiš nazaj ob deformaciji. In trde gume so v tem zelo slabe, dobiš mogoče 50 % nazaj, pri zračnici ranga 99 % nazaj.

Prav tako težka guma vpliva na pospeševanje in ne na končno hitrost.

Ne. Na klancu kjer je omejitev MOČ skiroja vpliva tudi na končno hitrost, če ne zaradi drugega že zaradi večjega kotalnega upora.

V glavnem, če ni dobil neke čudne penaste gume, s katero bi se kot po snegu fural, definitivno ni pri polni gumi toliko izgub, da bi imel tako drastično manjšo moč in range.

Je. Pri trdi gumi je OGROMNO izgub in precej manjši range, če ne verjameš, probaj. Razlika je precej drastična, z pnevmatiko sem jaz naredil 27 km skos z polno hitrostjo 25 km/h na skiroju M365, z trdo gumo pa 15 km. In ja 15 km proti 27 km je drastična razlika.

Situacijo za polne gume malo bolj poslabša kakšen slab makedam in konstantno pospeševanje/zaviranje.

Tudi to, ampak tudi navadna vožnja steady state pri trdi gumi zahteva precej več energije kot zračnica. Če boš pošlatal trdo gumo po koncu vožnje boš opazil da je topla ali celo vroča. Ugani zaradi česa? Zaradi toplotnih izgub pri mečkanju materiala. In tolk več kot je toplotnih izgub, tolk manj je energije za premagovanje razdalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Kot poanta ni nihče trdil, da so trde gume boljše.

Ti si trdil da imajo manjši kotalni upor kot zračnice. Ni res, nimajo.

Za večino, ki se fura s 1barom in predrejo gumo pogosto, pa bi zelo verjetno bile.

Takih bedakov ki bi se peljali z enim barom pomoje ni tako veliko, ker 1 bar je res že ekstremno malo.

Jaz imam svoje napumpane na 4 bare in nisem še nobene menjal. Pa kar fajn zlorabljam skiro in imam odklenjenega na 30km/h.

Seveda nisi menjaval, ker si vsega skup prevozil neke dobre 1000 km ane? Jaz imam tudi odklenjen skiro in ga tudi skos furam full gas, zračnice pa menjavam na 3000 km. Prej sem jih na manj, vendar sem pogruntal kaj je trik in ne NI SAMO pritisk v gumi fora. Kot pravim: kdor želi nasvet na zasebca proti plačilu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Magic1 ::

Vedno se je pisalo, da se polne gume priporoča za take, ki se jim ne da ukvarjat s skirojem (nikoli ne nafilajo) in potem jamrajo, da spusti konstantno.
In takih je večina, ki jih jaz vidim na skiroju v Ljubljani. Praktično večina fura skiro, kjer na daleč vidiš, da je posedena guma. Po zimi sem naredil en krog preden sem nafilal zračnico in ni bila toliko posedena. V njej je bilo 1,5bara...
Magic

Voduore ::

Vedno se je pisalo, da se polne gume priporoča za take, ki se jim ne da ukvarjat s skirojem (nikoli ne nafilajo) in potem jamrajo, da spusti konstantno.

Kdo je to priporočal? Kak bedak ki nima pojma verjetno. Jaz se skos vozim s skirojem, gume pa dofilam na ene pol leta, v tem času spustijo z 4,3 bare do neke 3,8 bara. Da bi bolj pogosto polnil ni potrebe. Kaj pa je to da vsake pol leta si vzameš par minut in dofilaš gume? To ni pa res nobeno delo. Raje si vsake pol leta vzamem par minut da dofilam pa vsako leto 1 uro da zamenjam zračnico in se zato celo leto vozim ko cesar, se lahko zanesem na gumo da bo zagrabla v ovinku, ne pa da se vozim po jajcih in molim da mi ne bo spodrsnilo. Da o dosegu, dosti bolj udobni vožnji, hitrejšemu pospeševanju in malo večji hitrosti zračnice sploh ne govorimo.

Trda gume je za tiste bedake, ki imajo radi sado mazo, da jim možgane prešejka vsak dan. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Gregor P ::

Evo pa imam po vseh teh letih in več kot 2000 prevoženih km prve težave; in sicer mi je začel skiro med vožnjo cukat oz. crkavat, kar naenkrat izgubi moč in se čez nekaj sekund zopet pobere in to stori večkrat medtem ko je ročka za gas skoz na isti poziciji (do konca); enako pri tempomatu. Kaj bi lahko bilo narobe? Ta vikend imam čas, da ga malo razstavim:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

YosovaI ::

Lahko je ročka za gas delno fuč, del je dokaj poceni, tako da probaj to.

Gregor P ::

Hvala. Bo prva stvar na seznamu :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

YosovaI ::

Jaz sem jo menjal pri cca 7500 km, sam je bila moja napaka. Šrauf ki drži ročko se je razrahljav, potem so ročko pa neki prestavljal po balanci levo in desno in uspel odtrgati hall senzor ki je znotraj ročke. 10 EUR in 1 urca dela in je bilo popravljeno. S kitajske je še cenej, 2 EUR, sam čakaš 2 meseca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

kuglvinkl ::

Gregor P je izjavil:

Evo pa imam po vseh teh letih in več kot 2000 prevoženih km prve težave; in sicer mi je začel skiro med vožnjo cukat oz. crkavat, kar naenkrat izgubi moč in se čez nekaj sekund zopet pobere in to stori večkrat medtem ko je ročka za gas skoz na isti poziciji (do konca); enako pri tempomatu. Kaj bi lahko bilo narobe? Ta vikend imam čas, da ga malo razstavim:)


Jaz imam enak problem. Kje se kupi rocka?
Your focus determines your reallity

Gregor P ::

Tole iščeva

https://delectric.si/gas-ro%C4%8Dica-za...

https://www.robbo.si/izdelek/rocica-za-...

Ampak seveda ni nujno, da je težava v tem; tudi spodaj v ohišju lahko kaj crkava oz. je lahko kakšen kabel razmajan oz. je treba še enkrat dobro priklopiti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

... in pa tudi pri tej ročki lahko mimo usekava, če ni čisto ta prava za najin model skiroja. Pri vijakih jih npr. običajno kupim več "podobnih", ki naj bi vsi bili za moj skiro, a se potem skoraj vedno izkaže, da niso vsi ta pravi.

Tudi tu jo prodajajo, še malo dražje:
https://www.eskiro-servis.si/izdelek/re...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Ali pri uporabi tempomata, ko začne cukat, vrže ven iz tempomat načina? Če bi bila res ročka, bi se seveda tempomat način prekinil, ker vsaka sprememba prekine tempomat.
Magic

Gregor P ::

Ne ga ne, saj zato pa sumim nekaj drugega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

YosovaI ::

Poleg zamenjave ročke za gas bi bilo smiselno tudi preverit vse povezave na žicah, preveri spade konektorje za 3 faze motorja pri kontrolerju, jih odključi, malo splošči s kleščami in daj nazaj zato da bo boljši stik. Preveri tudi vse ostale povezave.

BladE_ ::

Kupi ročko za 15€ in zamenjaj. Sem imel enako težavo kot opisuješ in sem jo tako rešil. Lahko pa pred tem seveda še kable malo preveriš...
Akcija - Reakcija

Gregor P ::

BladE_ je izjavil:

Kupi ročko za 15€ in zamenjaj. Sem imel enako težavo kot opisuješ in sem jo tako rešil. Lahko pa pred tem seveda še kable malo preveriš...

... si imel isto težavo tudi pri uporabi tempomata (poglej zgoraj komentar od Magic1)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BladE_ ::

Da. Na tempomatu se ročke ne dotikaš in ne "vrže" ven... Obnaša se pa res čudno in sem tudi sam imel dvome ampak te težave ni več(pol leta po menjavi), so zdaj druge, ki pa verjetno niso povezane s tem :)

Kakorkoli obrneš je to najcenejša opcija, vse ostalo potem postane vprašljivo ali se splača.
Akcija - Reakcija

Gregor P ::

Hvala za povratno informacijo :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Sem kar presenečn, da je nekdo naredil 7000km. Pred nakupom sem mal po netu pobrskal, koliko naj bi zdržali in je bilo omenjeno 2-3000km.
Magic

Gregor P ::

Sem šel sedaj pri meni pogledat in piše pod "total km" 4229 km/"Odometer" 4228,99 km (torej dosti več kot sem mislil); če ga sam šraufaš in menjaš dele bi teoretično lahko zdržal očitno tudi 7k km. Ali pa kaj narobe šteje te km:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Magic1 ::

Pri meni je po jurja začelo le malo "škripat/pokat" v držalu, ko malo pritisneš nanj ob kakšni tresoči vožnji. Ali moram inbuse mal zategnit tam kjer se prepogne? Od tam zgleda da prihaja. Ali je kakšna druga fora? Imam pro2.
Magic

Gregor P ::

Jaz nimam PRO-ja, ampak navadnega, sem pretežek za ta skiro plus imam sedaj že nekaj časa polne gume, tako da se je v tistem pregibnem delu ta prvi originalni šrauf/inbus že odlomil, ta drugi tudi oz. se je odvil in sem ga izgubil na poti (pomeni, da mi je balanca ostala v roki - nepozaben dogodek); sedaj ta tretjega pa zategnem vsakič znova praktično vsak dan (morda, če bi uporabil lepilo bi to držalo bolje); na vsake toliko pa zategnem še tistega manjšega pod njim; in pa uporabljam tiste gumice za blaženje tresljajev.

Verjamem da bi bilo pri osebah do 70 kg in z navadnimi gumi tega dosti manj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

2dark ::

Magic1 je izjavil:

Pri meni je po jurja začelo le malo "škripat/pokat" v držalu, ko malo pritisneš nanj ob kakšni tresoči vožnji. Ali moram inbuse mal zategnit tam kjer se prepogne? Od tam zgleda da prihaja. Ali je kakšna druga fora? Imam pro2.


Eden mi je rekel, da je potrebno tam podmazat.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

YosovaI ::

Magic1 je izjavil:

Sem kar presenečn, da je nekdo naredil 7000km. Pred nakupom sem mal po netu pobrskal, koliko naj bi zdržali in je bilo omenjeno 2-3000km.


To so dezimformacije, na aplikaciji M365 Dashboard (kjer so samo skiroji Xiaomi M365) je na svetovni lestvici vsaj 50 ljudi nad 30.000 km. Če menjaš kakšen del ki se obrabi (zavorne ploščice), podmažeš zadeve svake toliko in menjaš kakšen del ki se pokvari je to to. Sreča je to da je ta model skiroja daleč najbolj popularen po celem svetu in posledično dele dobiš povsod za nizko ceno.

Magic1 je izjavil:

Pri meni je po jurja začelo le malo "škripat/pokat" v držalu, ko malo pritisneš nanj ob kakšni tresoči vožnji. Ali moram inbuse mal zategnit tam kjer se prepogne? Od tam zgleda da prihaja. Ali je kakšna druga fora? Imam pro2.


Ne tega imbusa zategovat! Na novih modelih skiroja so na ta imbus dali nestandardno glavo vijaka ravno zato, da ljudje ne bi zategovali teh imbusov. Problem je, da ko folk zategne te imbus v pregibnem zgobu, to zelo obremeni ta vijak in posledično zaradi vibracij rad poči, kar je precej nevarna zadeva (beri balanca se ti zloži med vožnjo). Da se znebiš škipanja svetujem da notranjo plast zgloba oblepiš z kakšno 0,5 mm debelo peno da preprečiš drgnjenje aluminijastih delov v sklopu med sabo in posledično škripanje (magar lahko zadevo prilepiš z kontaktnim lepilom, recimo Nevstik), ali pa če bi rad čez prišel po liniji najmanjšega odpora, lahko uporabiš navaden izolir trak ki ga nanaseš 2 do 5 plasti enega na drugega (odvisno koliko imaš lufta v zglobu). To peno ki si jo nalepil ali ta izolir trak še malo podmaži z par kapljic motornega olja ali pa navadnega olivnega kuhinjskega olja (najbolje da zadevo namažeš z kakšnim tankim čopičem).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

YosovaI ::

Jaz nimam PRO-ja, ampak navadnega, sem pretežek za ta skiro plus imam sedaj že nekaj časa polne gume, tako da se je v tistem pregibnem delu ta prvi originalni šrauf/inbus že odlomil, ta drugi tudi oz. se je odvil in sem ga izgubil na poti (pomeni, da mi je balanca ostala v roki - nepozaben dogodek)


Vsa ta lomljenja vijaka so zaradi vibracij, ki se pojavljajo ker si na lastno roko dal na skiro trge gume, za kar pa skiro ni bil projektiran. Daj navadne zračnice gor, tako kot je v originalu in problemov ne bo več.

sedaj ta tretjega pa zategnem vsakič znova praktično vsak dan (morda, če bi uporabil lepilo bi to držalo bolje); na vsake toliko pa zategnem še tistega manjšega pod njim; in pa uporabljam tiste gumice za blaženje tresljajev.

Ne to delat. Če maš že tolk sfukan zglob, pol malenkost zategni (ne preveč), na šrauf pa pred tem nanesi malo threadlockerja, tako se ne bo nikoli odvil sam od sebe. Da uporabljaš une že narejene gumice (vem katere imaš v mislih) pa samo pove da imaš že ful lufta v zglobu da ti sploh pašejo gor, to pa je posledica dolgotrajne uporabe trdih gum (za kar si sam kriv da si jih namestil).
.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Gregor P ::

Zagotovo uporaba polnih gum (no ne povsem polnih, ampak luknjičastih) prispeva k temu, kar sem tudi jasno napisal. Ampak ko sem ta prvič izgubil vijak, ki se ga praktično nisem dotikal, sem še imel navadne gume in se je ravno tako počasi začelo vse vedno bolj tresti in je bilo vedno več lufta. Sam menim, da sem preprosto dosti pretežek za ta navadni skiro (20 kg preveč) - zdaj ko so pa še polne gume smo pa tam; ampak tako sem se načrtno odločil in s tem tudi sprijaznil. Za mene je ta skiro že oddelal svoje in že razmišljam o nabavi novega robustnejšega oz. morda kar e-kolesu, če ne s-pendolinu.

Do takrat pa še malo šraufam in popravljam vse skupaj; tokrat je na vrsti to cukanje :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

YosovaI ::

Kapljica threadlockerja bi rešila tvoj problem. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Gregor P ::

Upam, da se zavedaš, da smo le na Slo-techu in to redno uporabljamo, le da za manjše vijake, a vseeno hvala ... in pa mislim da ne bo odpravilo tega cukanja ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

YosovaI ::

Gregor P je izjavil:

Upam, da se zavedaš, da smo le na Slo-techu in to redno uporabljamo, le da za manjše vijake, a vseeno hvala ... in pa mislim da ne bo odpravilo tega cukanja ;)


Presenečen bi bil koliko Slotecha pojma nima kaj je threadlocker, uporaben ni samo za manjše vijake, ampak tudi za večje. Cukanja motorja res ne bo odpravilo, bo pa odpravilo da se ti vijak vedno znova sam odšraufa kot jamraš zgoraj. ;)

sedaj ta tretjega pa zategnem vsakič znova praktično vsak dan

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Magic1 ::

Najbolje potem da eno staro zračnico od kolesa razrežem in nalimam v zglob. Še mal masti čez pa bi moralo bit ok. Vijeke si res nisem upal zategovat. Mal moram pa pazit, zadeva leti takoj na 31km/h in ne bi rad ostal brez kontrole.
Magic

Gregor P ::

Sem se pripravil mentalno na servis, pripravil vso orodje, si pogledal nekaj YT videov, nato odprl ohišje in le malo bolj pritisnil tiste prve tri konektorje not, ker so bili malo dvignjeni ven in zaenkrat ne opazim več teh težav :D

 Matična plošča v Xiaomi M365

Matična plošča v Xiaomi M365



Ok morda je še kaj drugega, kar se bo pokazalo kasneje. Ima kdo idejo, kako jih malo bolje pritrditi oz. zavarovati, da se zopet ne iztaknejo za mm? Ker to se bo skoraj zagotovo ponovilo skozi čas zaradi vseh tresljajev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

epoxy...
#brezpodpisa

Gregor P ::

Če je možno, bi še hotel, da se da v prihodnosti po potrebi lepo iztakniti ... ali preprosto zlepim skupaj in to je to?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

GupeM ::

Po moje brezveze komplicirat. Boš na vsake 2000 km zadevo odprl pa nazaj pritisnil, pa bo.

Magic1 ::

Sej določena lepila se kar dobro topijo v alkoholu. Zaliješ s takim in potem ni problema odstranit. Samo ni nujno, da bo to dolgoročno odpravilo težavo. Sem imel en čuden kontakt na avtu, stalno težave. Na koncu ugotovil, da so vilice v konektorju "raztegnjene".
Magic

kuglvinkl ::

Gregor P je izjavil:

Sem se pripravil mentalno na servis, pripravil vso orodje, si pogledal nekaj YT videov, nato odprl ohišje in le malo bolj pritisnil tiste prve tri konektorje not, ker so bili malo dvignjeni ven in zaenkrat ne opazim več teh težav :D

 Matična plošča v Xiaomi M365

Matična plošča v Xiaomi M365



Ok morda je še kaj drugega, kar se bo pokazalo kasneje. Ima kdo idejo, kako jih malo bolje pritrditi oz. zavarovati, da se zopet ne iztaknejo za mm? Ker to se bo skoraj zagotovo ponovilo skozi čas zaradi vseh tresljajev.


A to je simpl odpret?
Your focus determines your reallity
««
50 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9512462 (941) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
817886 (5538) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7824914 (4743) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7613616 (8030) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
186684 (5992) bluefish

Več podobnih tem