» »

Formula 1 2024

Formula 1 2024

««
10 / 12
»»

Skyman ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

raceboy ::

po drugi strani. halo je super za varnost. vse ostalo kar bojo dali zdaj gor ne bo vec f1.

BT52 ::

raceboy je izjavil:

po drugi strani. halo je super za varnost. vse ostalo kar bojo dali zdaj gor ne bo vec f1.


Kaj pa veš, prihodnost prinese? PS tole so samo protipi in TESTI koncepta. Čeprav vemo, da difuzor in dno je glavni krivec, ker slednji dvigne 90% kapljic v luft, ter ustvari meglico. Je kar dober pristop tega novega managmenta odkar jih je prevzela liberty. So vsaj dobili dejanske podatke, ker tega težko modeliraš oz je celo nesmogoče popolnoma delat v CFD, vetrovniku (z velikimi omejitvami in prepostavkami). Par jurjev za 3 printane dele in par 50k za najem ekipne, ter njenega časa odtehta realne rezultate.

Osebno bi uvedel nazaj dvojni difuzor ali celo omogočil loophole za trojni difuzor. Ampak naredil izhod difuzorja na zadku veliko ožjega vsaj za polovico. Tako bi še vedno obdržali ustaljeni upwash koncept z GF venturi kanali, ki definitno omogočajo lažje sledenje. In ja nikoli ne bom odstopil od ideje, da bi bilo aktivno vzmetenje tukaj velik plus... Seveda bi bilo aktivno vzmeteneje standarne oblike, ter "FIA" programja in bi padel pod ti "FIA licensed standard parts". Če imaš aktivno se lahko slednje prilagajaš tako, da se dežju dvigne ali spusti tudi po navodilih tehničnega pravilnika, saj bi FIA lahko nadzorovala parametre, kot tole počnejo zdaj z pogonskimi sklopi, kjer spremljajo kompleksne energijske toke med vsemi elektromotorji. Definirajo lahko tehnično shemo kadar se namesti dežna guma gor, da se dirkalnik dvigne za x gor ali gor (ali naredi "rake" celo) ali neki takega. AMpka pustimo zdaj tole sem zašel z teme malo... XD

Torej ožji DDD difuzor, kjer bi povečeli upwash, ter domnevno še vedno obdržal solidni level "downforca", kar F1 obdržalo v rangu PREMIUM serije. Odkrito povedano tole dežno zaveso bi lahko zoožali tudi na podlagi današnjega pravilnika. Kajti lahko bi prepovedal krilca na zadnjih obesah, ter bi samo za polovico zoožali difuzor (in celo banali beamwing ali dvignili zadnje krilce višje od tal ipd) amapak bi hitrost padla skoraj na nivo F2.

Skratka moja teza je da bi v obeh primerih zoožal dežno zaveso za polovico, ter močno povečal upwash v vertikalni osi. Takole bi vsaj dali dirkaču možnost da nekako še vedno lahko nakaj vidi in dejansko lahko vozi offset linijo tudi v dežju. Aja pa vsaj boljši tip dežnih gum z različnimi zmesmi po možnosti. Ekološki bull pa se lahko skrije nekam. Torej Interslicks, WET in Monsoon gume.

billy ::

Dobro, ampak samo zaradi dežja pa nima smisla spreminjati aero koncept? Sigurno se še lahko kaj naredi z gumami....saj kdo pa pravi, da morajo po dežju iti enako hitro, kot po suhi, naj bo pač krog na dežju minuto počasnejši, so what...glavno da je akcija

DamijanD ::

Problem je (verjetno), ker je razlika med prvim in vsemi naslednjimi ogromna na račun vidnosti... bolj ko si zadaj manj vidiš, počasneje greš.

ripmork ::

BT52: dobri predlogi.Sploh s strani FIA regulirano višje vzmetenje v primeru dežja se mi zdi bi bila najbolj enostavna (in učinkovita) rešitev. Če so lahko na tak način nekoč rešili ECU (od 2008 imajo vsi dirkalniki standardizirano elektroniko), bi lahko tut odmik pri vzmetenju nekako standardizirali. Spreminjat cel aero koncept zaradi redkih primerov dežja je kar overkill IMO. Predvsem bi bilo treba dirkalnike naredit krajše in lažje (bolj odzivne). Z 2026 pravilnikom se bo to sicer do neke mere zgodilo, a pomoje ne dovolj. Lahko je zdej inženirjem coke bottle dirkalnike dizajnirat, ko so bolidi dolgi ko ladje (hkrati pa okorni in težji za prehitevat napram nekdanjim).

BT52 ::

Recimo pri dežju hitrost ni problem ampak že pri manjhni hitrosti imamo veliko ŠIROKO meglico in to je omejevalni faktor.

VIDLJIVOST je nujna za perfomance prevsem v grupi dirkalnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

Če pa so trenutni vozniki baje tako top, da lahko peljajo z zaprtimi očmi po stezi :)

Včasih so lahko?

Lukzii ::

Zanimiv članek na RTV...sicer se dosti ve, ampak lepo povzame dogajanje v RBR https://www.rtvslo.si/sport/formula-1/z...

DamijanD ::

billy: primerjaj tvoj posnetek s kakšnim novejšim posnetkom in boš videl konkretno razliko v "megli" za avtom

billy ::

Že, ampak tudi ko je dežna dirka ima prvi probleme, se ravno ne odcepi in vozi "par sekund hitreje", tako da ne more bit samo v megli problem?

Tilen88 ::

@BT52,.. glede na prebrano in videno o rarri upgrade,..a misliš da se bodo lahko borili za zmage? Sicer je še setup treba porihtat ampak vseeno nevem če bo dovolj.

billy ::

Na veliko govorijo o tem, ko ferari veliko govori je ponavadi kontra ...

BT52 ::

Tilen88 je izjavil:

@BT52,.. glede na prebrano in videno o rarri upgrade,..a misliš da se bodo lahko borili za zmage? Sicer je še setup treba porihtat ampak vseeno nevem če bo dovolj.


Kot je vedno pri teh zadevah. Po petkih lahko dobiš občutek. Samo za realno oceno efektov teh posodobitev rabimo vsaj 3 dirke. Naslednje dirke so kar različnih konfiguracij. Če pa lahk ozmagajo. Bomo videli zgleda zaenkrat mesarsko klanje.

billy ::

Zgleda je mcl naredil večji korak, kot ferari? ferari na veliko govori o posodobitvah, mcl pa pridno dela?

Alexius Heristalski ::

Vsi, ki imajo sredstva za razvoj, pridno delajo. Ali prav, je drugo vprašanje.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

billy ::

No, mislil sem bolj zaradi tega ker ferari na veliko govori, kažejo se fotke, novinarji analizirajo, vozniki komentirajo...mcl pa dela in kaže rezultate brez nekega "pompa".

PS, tudi merc nonstop govori o tem in onem pokažejo pa nič.

Bezukhoff ::

Aston pa očitno z enakim trendom kot lani, vsaka posodobitev se izkaže za downgrade, bi rekel da so v podobni situaciji kot Mercedes, mogoče ravno zaradi njih, uporabljajo precej njihovih delov kakor tudi vetrovnik.

Glede na prva dva treninga se nam obeta zanimiv vikend, predvsem med Ferrarijem, McLarnom in Red Bull-om.

BT52 ::

billy je izjavil:

Zgleda je mcl naredil večji korak, kot ferari? ferari na veliko govori o posodobitvah, mcl pa pridno dela?


Popravek. Mediji "gobezdajo". Fred pa dela korake za korakom. Že zamenjava tečnega inženirja od Lec je pravi korak IMO.

Adrea Stella pa je dokazal kaj je Ferrari izpustil. Kot vedno korporativna struktura rabi prevetritev. Fred zgleda tole vse poravnava v pravo smer.

Ta zloglasna sterilnost Rona Denisa je Mclaren doddobra poškodovala. Eanko škodo je naredil Montezemolo z Ferrarijem.

Sem vesel, da se prvi trije kopljejo med sabo. Lepo za videt, da se tudi malce Max "najoka" po radiju (kar je logično, ker pritiskaš vse do limita). :D Bo pač malce pošvical, kot se je MSC v 2003. Čeprav je RB operativno korak pred vsemi.

Samo sezona še ni končana. Mclaren ali celo Ferrari naredita revolucinarno dobro posodobitev po letnem premoru in RB na drugi strani kaj zajebe in se kaka posodobitev ne obnese (čeprav zgodovisnko zadnje RB ga je pocitral z kikson z posodobitvami je bilo 2019).. Ali celo pojavi kaka nevzdržjivost... Ni čisto končano še vse. :D No po drugi strani tudi tesne dirke so zanimive, čeprav Max zmaga. Ane.

billy ::

imola sicer ni baš neka steza za prehitevanje, ampak mogoče pa kakšna plohica v nedeljo še malo začini dirko.

vsekakor je videti, da ni max "sekundo pred vsemi" in nakazujejo se problemi z avtom, ker mu perez ni tako daleč. Ali so testirali kaj bolj "agresivnega" ali pa več nimajo prostora pri razvoju in poskušajo s čim revolucionarnim, kar pa je gamble - čeprav ne vem zakaj bi, saj je bojda voznik top in bi moral z "enakim" avtom kot konkurenca že zaradi driving skill zmagati.

Skyman ::

billy je izjavil:

No, mislil sem bolj zaradi tega ker ferari na veliko govori, kažejo se fotke, novinarji analizirajo, vozniki komentirajo...mcl pa dela in kaže rezultate brez nekega "pompa".

PS, tudi merc nonstop govori o tem in onem pokažejo pa nič.


Vrjetno ce bi sredi silverstona ferrari pripeljal upgrade nebi bil tako oblegan kot v imoli katerja je slabih 100km stran od maranella.Merc je pa samo jamranje wolf russel itd.. pri njih se samo piše kdo gre stran

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Tilen88 ::

BT52 je izjavil:

Tilen88 je izjavil:

@BT52,.. glede na prebrano in videno o rarri upgrade,..a misliš da se bodo lahko borili za zmage? Sicer je še setup treba porihtat ampak vseeno nevem če bo dovolj.


Kot je vedno pri teh zadevah. Po petkih lahko dobiš občutek. Samo za realno oceno efektov teh posodobitev rabimo vsaj 3 dirke. Naslednje dirke so kar različnih konfiguracij. Če pa lahk ozmagajo. Bomo videli zgleda zaenkrat mesarsko klanje.


Bo treba res 2-3 drike počakat :) upam na izenačen boj pri vrhu

max je robot

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

codeMonkey ::

Kdo od prvih stirih bo menjal krilce? >:D

Skyman ::

zaenkrat noben

codeMonkey ::

je bil cist start ja... sem imel obcutek, da bo slo bolj na noz zaradi pomembnosti pozicije

Tilen88 ::

leclerc zmanšuje zaostanek kar lepo iz 2sec na 1.3sec

in smo nazaj an 2sec lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Skyman ::

in nazaj na 1.4 :))

So ze 10tke kazni v igri

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Tilen88 ::

mcl je zelo hiter

Skyman ::

piastri je trenutno najhitrejsi malo od lec,ter oba hitrejsa od norisa/maxa..Mam obcutek da nic ne špara piastri gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Tilen88 ::

lec na p2 ?

Skyman ::

oba ferarija "letita" nekje na max tempo sta cca 0,5s od mcl

Tilen88 ::

hitrejša?

Skyman ::

sainz ma identicn cas kot max

Tilen88 ::

tega je pa lepš poslušat k xavija :D

Skyman ::

copy understood :)

Tilen88 ::

lando? halo?

Skyman ::

max bo dobil.A je sel lando vmes v bokse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

BT52 ::

Kako dobro presenečenje, kako Ferrari in Mclaren en za drugim gtrizeta RBjevo prednost. Impresivno.

Vse je v desetinkah. Zelo napeto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

ripmork ::

Tole je bil pa odličen zaključek dirke. Dokler je vsaj nekaj nepredvidljivosti in dejanske borbe za zmago, je to takoj čisto nekaj drugega za gledat (mi je dost vseeno kdo v resnici potem zmaga).
A je bil tole realen Mclarnov pace, al je bila tu sam kaka specifika, ki Verstappnu / RB-ju ni ustrezala?

Še par takih scenarijev, pa bom začel razmišljat o obuditvi naročnine :)

BT52 ::

Ne tole ni specifike. RB izgublja prednost.

billy ::

Saj se vidi kje je pristal perez, max je to sam potegnil razliko....tokrat se je lepo videlo da ni avto vse.

Ima pa RB sedaj problem, ki ga je nakazal stella, namreč max dirka proti dvema in mcl lahko lepo prireja taktiko...ko/če bi še ferari priključil pa bo max proti trem...

Že letos bo vprašljiv RB ekipni WC, zadnji čas da nogirajo pereza, ker to ni več ničemu podobno...

Cr00k ::

Sej bo RB tudi še kakšen upgrade pripeljal..., pa bo spet bolj lahkotno za Maxa.

billy ::

Saj so imeli upgrejde, pomoje je zato max v petek tolikokrat letel ven, ker je iskal limite...načeloma je bil ves čas dirke kar hitrejši, zadnjih 8 krogov je edino zelo padel tempo. Mogoče je šel prehitro v bokse prvič in so se zakalkulirali, ker so pokrivali toliko dirkačev...

scythe ::

billy je izjavil:

Saj so imeli upgrejde, pomoje je zato max v petek tolikokrat letel ven, ker je iskal limite...načeloma je bil ves čas dirke kar hitrejši, zadnjih 8 krogov je edino zelo padel tempo. Mogoče je šel prehitro v bokse prvič in so se zakalkulirali, ker so pokrivali toliko dirkačev...


Bil je hitrejši samo do 1/3 dirke, odločilno prednost si je nabral v 1/3 dirke. Najhitrejše čase je pa delal Norris, poglej malo lap-time. Škoda ker je včeraj zmankalo krogov Norrisu.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

billy ::

Ampak šele 8 krogov pred koncev ga je začel konkretno loviti, prej je pač bilo malo po malo (v nekem delu je celo leklerk pritiskal na norisa?)...pomoje je takrat max "managiral" dirko, da ne bi prehitro sfalilo gume.

scythe ::

Od 42-43 kroga je postal Norris hitrejši, najbolj od 49-58 kroga.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Gambino ::

Max je samo še enkrat pokazal, kako dober voznik je, ko s to kanto lahko zmaguje. Realna hitrost kante od RBja je Perez!

billy ::

Max se je tukaj res izkazal...a vseeno je driver of the day bil norris...ne vem no...

Scorpy84 ::

Gambino je izjavil:

Max je samo še enkrat pokazal, kako dober voznik je, ko s to kanto lahko zmaguje. Realna hitrost kante od RBja je Perez!


Ne vem ce je realna hitrost rb-ja, kot ti pravis. Perez je soliden voznik, ocitno je, da ni konstanten. To smo videli 2013, od takrat do RB ni dobil priloznost pri vrhunski ekipi. So ocitno takrat uvideli, da prevec niha v formi, niti ferrari ga ni zelel nazaj v akademijo.

billy ::

Kateri "top" voznik pa je potem konstanten letos, razen max?

alonso? ne...
hamilton? sploh ne.
norris? tudi ne...
leklerk, oh ne ne...

Mogoče russel in pa hulk. Ampak ta dva nista WC material...
««
10 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Na cesti
1507113833 (15171) Skyman
»

Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 496 97 98 99 )

Oddelek: Na cesti
4925297695 (80868) ripmork
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916405818 (173817) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375187085 (107477) ripmork
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616171308 (105868)          

Več podobnih tem