» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
23 / 26
»»

Mr.B ::

Pač tesla se je določil da postane povprečna Avto znamka, za to kar ponuja... no večina v budgetu pač ne kupujejo Tesle, sploh glede na to kar ponuja.
Zato avto industrija ustvari vzporedno fimo, ki prodaja budget… Lexus ak Toyota...
Ampak žoga je že zgubljena kljub superiornosti baterije in motorja... Toda še vedno bo lahko prodajala baterije in morije ameriški avto industriji.... Evropejci bodo pač morali narediti kaj svojega..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

2dark ::

Mr.B je izjavil:

Pač tesla se je določil da postane povprečna Avto znamka, za to kar ponuja... no večina v budgetu pač ne kupujejo Tesle, sploh glede na to kar ponuja.
.


Tesla ima nadpovprečno opremljena vozila. PRi ostalih moraš večino opreme, ki jo ima TEsla serijko doplačat.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

nekikr ::

Potem moraš stavek popraviti. "Tesla ima nadpovprečno serijsko opremljena vozila. Kar je seveda všteto v ceno."
Evo, popravljeno.
Ker to, da ima ena stvar več funkcij v osnovi ni vedno dobro. Če nekdo ne rabi polovice nekih sistemov, plačati bi jih pa moral, a nima denarja ali se mu ne zdi smiselno glede na neuporabo, potem vzame nekaj drugega.

Gregor P ::

A ni pri Toyoti v Sloveniji tako, da si prisiljen vzeti le določene pakete opreme in praktično nimaš možnosti izbire posamične dodatne opreme (za razliko od tujine)? To je potem skoraj tako kot pri Tesli (če se ta manko izbire sedaj razume kot pozitivna stvar):D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Miki N ::

Definitivno se nekaj dogaja - zadnje čase vlečejo vse tiste tipične "executive" poteze

https://arstechnica.com/cars/2024/05/te...

Sparkxl ::

Zelo očitno slabo spremljaš debato. En mojster tukaj je razlagal, da je to v bistvu zelo pozitivno. Ker se podjetje prečisti in bla bla bla. Zakaj so potem te ljudje sploh zaposlili, da jih morajo potem prečistiti, je misterij.

Je pa zanimiv ta stavek: "Gone, too, was the new vehicle development team, despite a lack of new models in Tesla's pipeline."

Torej, že zdaj gledamo delno zgodovinske modele (S je star 12 let) in kot kaže jih bomo še zelo dolgo. In to v času, ko ne mine teden, ko BYD ne predstavi nekaj novega.

In se že počasi kristalizira prihodnost tesle na glavnih trgih:

Kitajska - RIP. Tu so z nižanjem cen naredili samomor, ker kitajci jih več ne dojemajo kot premium vozila, če stanejo isto kot njihovi in potem njihove kupujejo

EU - tu so še vse karte na mizi, čeprav delež se bo krčil

USA - Protekcionizem na polno. Kitajcev ne bodo not spustili in bodo obsojeni na Teslo

2dark ::

nekikr je izjavil:

Potem moraš stavek popraviti. "Tesla ima nadpovprečno serijsko opremljena vozila. Kar je seveda všteto v ceno."
Evo, popravljeno.
Ker to, da ima ena stvar več funkcij v osnovi ni vedno dobro. Če nekdo ne rabi polovice nekih sistemov, plačati bi jih pa moral, a nima denarja ali se mu ne zdi smiselno glede na neuporabo, potem vzame nekaj drugega.


Ko kupiš mobilni telefon se ne sprašuješ, če imaš BT, Wi-fi, QR skenner, 4G ali pa 5G omrežje za prenos podatkov, Hot stop, BT, NFC..

Kako bi se počutil, če vsega tega ne bi tvoj telefon omogočal serijsko, pač pa bi moral za vse omenjene stvari doplačat?

Imel bi pa zgolj možnost klicanja, pošiljanja SMS/MMS ov in to je to? Nekako tako so nemški avti opremljeni. ID.3 nima niti serijsko kamere. Pazi, ne dajo ti 1 kamere in izpadeš kot da si v kameni dobi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

nekikr ::

Če je zato ceneje, potem je super. Svobodna izbira in to. A ti resno misliš, da ti Musk te stvari šenka?

Utk ::

Ni zato ceneje, ampak dražje, ker je treba delat 1000 nekih konfiguracij za vsak avto posebej. Tista kamera za 2 evra je nepomemben strošek proti temu, če jo hočeš imet, moraš pa plačat par 100 evrov.

fikus_ ::

Bolj kot ne vsi avtomobili imajo že vgrajene številne funkcije (predvsem v SW) katere so potem omogoči glede na nivo opreme avtomobila, ki ga nekdo kupi. Torej za nekaj "kljukic" v SW plačaš zraven, čeprav to možnost avto z nižjo opremo že ima.
Drugo so pa potem mehanski deli/sklopi, ki morajo biti zmontirani (čeprav se tudi tu najde kaj, kar je že zmontirano).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

Eno expertno mnenje o trenutni situaciji:

Gregor P ::

To je najbrž mišljeno kot parodija? Že samo vzdrževanje vse te polnilne infrastrukture, kaj šele izgradnja nove potrebuje ravno to ekipo, ki jo je odpustil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Sandy je fanboy (financni incentive). Logika je verjetno, da vse odpustis, vidis kje situacija razpade, nato pa nazaj zaposlis pol manj ljudi. Ali pa je imel slab dan, bil nadrkan, pa mu menedzerka ni znala obrazloziti kaj tocno delajo. Ali pa se bolj verjetno - vztrajala da ne bodo zmogli, ce jih odpustijo polovico. Kdo bi vedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

2dark ::

nekikr je izjavil:

Če je zato ceneje, potem je super. Svobodna izbira in to. A ti resno misliš, da ti Musk te stvari šenka?


Pa kaj je ceneje? Si ti pogledu cene ID3.jev? Še zice na štrom moraš doplačat.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

dronyx ::

Gregor P je izjavil:

To je najbrž mišljeno kot parodija? Že samo vzdrževanje vse te polnilne infrastrukture, kaj šele izgradnja nove potrebuje ravno to ekipo, ki jo je odpustil.

Vsa ta EV polnilna infrastruktura dela samo izgubo in čudno, da se sploh želi s tem kdo ukvarjat (komercialno seveda). Na bencinskih pumpah služijo zraven še s trgovino. Promet je bistven večji, saj se na črpalki na časovno enoto zvrsti precej več avtomobilov, kot na neki EV polnilnici. Ne razumem kdo bi se s tem sploh komercialno ukvarjal (seveda če ne gre kot v primeru Tesle za nek ekosistem, ki ga ponujajo zraven avta)?

Utk ::

Kolk firm vrednih milijardo ali več ste že vi skupaj spacali (combined)?

dronyx ::

kow je izjavil:

Sandy je fanboy (financni incentive). Logika je verjetno, da vse odpustis, vidis kje situacija razpade, nato pa nazaj zaposlis pol manj ljudi. Ali pa je imel slab dan, bil nadrkan, pa mu menedzerka ni znala obrazloziti kaj tocno delajo. Ali pa se bolj verjetno - vztrajala da ne bodo zmogli, ce jih odpustijo polovico. Kdo bi vedel.

Saj je odpustil tudi oddelek za marketing. Menda so delali preveč generične reklame, take kot za vsak drug avto.

kow ::

Ne gre za to. Lani sem sel z ICE 700km dalec, startal sem zgodaj zjutraj. Pa slucajno se mi je dalo voziti. Sem bil v feelingu in sem prevozil z enim 30min postankom. Ker sem se vozil zgodaj zjutraj, sem obcasno vozil tudi do 140km/h.

Zdaj pa primerjaj scenarij s Teslo 3 ali kaj podobnega, proti kaksnemu etronu. Ce se vozis v koloni 80km/h, je pa druga rec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

V nedeljo sem v dveh kosih (tja in nazaj) naredil 1700km v 22h. Prav nič posebnega in verjamem da razni trgovski potniki delajo take stunte na dnevni osnovi.
Bi šlo pa z aptero še hitreje, ker mi ne bi bilo treba vmes nič tankati, z ICEjem sem pa moral tankat 4x.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

c3p0 ::

Euro NCAP announced that it plans to crack down on the "overuse of touchscreen" inside vehicles. The agency said that in order to get a 5-star rating, cars will have to have "physical controls" for "turn indicators, hazard warning lights, windscreen wipers, horn, and SOS features."

Zgleda bo Tesla le morala dodat nekaj ročk, če želi (še?) imeti 5 star rating v EU.

Utk ::

Če greš 2x na mesec na tako pot, je to 2x 15 minut.
Jaz z EV prišparam vsaj 100 evrov na mesec, če se bi več vozil, bi še več.
Zaslužiš 200 evrov na uro? Če da, super, jaz ne. Razen z EV.
Sem pade not tudi vožnja 120 namesto 150 in vse kar se še spomnejo haterji. Kot da vsi služijo 500 evrov na uro. V resnici so večinoma najbrž bolj na drugi strani sociale...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Če greš 2x na mesec na tako pot, je to 2x 15 minut.
Jaz z EV prišparam vsaj 100 evrov na mesec, če se bi več vozil, bi še več.
Zaslužiš 200 evrov na uro? Če da, super, jaz ne. Razen z EV.
Sem pade not tudi vožnja 120 namesto 150 in vse kar se še spomnejo haterji. Kot da vsi služijo 500 evrov na uro. V resnici so večinoma najbrž bolj na drugi strani sociale...


Bi rekel da si bolj ti na drugi strani sociale. Mi kupimo avte, se z njimi vozimo in jih obravnavamo kot strošek.
Ti kupiš starega zgonjenega evja in se greš z njim šparanje. Kdo je tu socialec?

Utk ::

Ta zgonjen električar je 4 leta mlajši od slovenskega povprečja, ima webasto, keyless, kamero, itd, 90% novih nemških dizlov, ki so se letos prodali v Sloveniji lahko o tem samo sanja.

Matejjjjj ::

Sem videl danes Forthing Friday :D

Kot da sem na Kitajskem, same brezoblične gmote, to je že 4. kitajska znamka na cesti zadnje dni.

https://images.app.goo.gl/xdhStwUANEhv8...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matejjjjj ()

borut_p ::

Ta kitajska jajca se tudi dobro uzigajo, airbagi se ne odprejo v nesreci itd.
So pa kitajci zanimivi, so teslo prepovedali v dolocenih predelih, ker kao lahko snemajo oj se stejejo kot vohunska naprava.
Bo treba tudi pri nas kaksen bojkot kitajcev naredit, ne pa da jih se vabimo ko budale

111111111111 ::

dronyx je izjavil:


Vsa ta EV polnilna infrastruktura dela samo izgubo in čudno, da se sploh želi s tem kdo ukvarjat (komercialno seveda). Na bencinskih pumpah služijo zraven še s trgovino. Promet je bistven večji, saj se na črpalki na časovno enoto zvrsti precej več avtomobilov, kot na neki EV polnilnici. Ne razumem kdo bi se s tem sploh komercialno ukvarjal (seveda če ne gre kot v primeru Tesle za nek ekosistem, ki ga ponujajo zraven avta)?

Pravzaprav zelo dobro vprašanje in točno na mestu. :)

Predlagam da pogledaš v prihodnost: https://www.hubject.com/

Vsaj tole je prevladujoči EU projekt. Profiti pa so tukaj žal dolgoročno načrtovani, trenutno vzdrževanje infrastrukture in polnjenja dela kar konkreten minus.

Dolgoročen načrt EU: prehod na zeleno, pametna omrežja, polnjenje pri vsaki hiši itd... Nekako v to smer bi rada šla EU.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Mr.B ::

2dark je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Pač tesla se je določil da postane povprečna Avto znamka, za to kar ponuja... no večina v budgetu pač ne kupujejo Tesle, sploh glede na to kar ponuja.
.


Tesla ima nadpovprečno opremljena vozila. PRi ostalih moraš večino opreme, ki jo ima TEsla serijko doplačat.

Proti evropejcu, vsekakor. Te še vedno ne razumejo idejo EV.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

billy ::

https://www.had.si/blog/2024/05/06/road...

800 kilometrov sem prevozil s povprečno hitrostjo 122 km/h.

Očitno gre tudi drugače, torej ne za šleparji. Pri nas je problem ker niso javne polnilnice tako na gosto (predvsem tesline SC), kot so v IT. Nekje na vsake 50km bi morale biti, saj se premika v pravo smer, ampak razumite da smo še vedno balkan.

Gregor P ::

Tako je; vmes smo prešli iz "range anxiety" v "charging anxiety" (čakalne vrste na polnilnih postajah, različni plačilni sistemi, pokvarjene postaje itd.) - vsaj tako trdijo na Norveškem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Res je ja, vse te bedne polnilnice so pokvarile izkušnjo marsikomu.

Tesla medtem, prideš, vtakneš, "handshake" izvede v par sekundah in že šopa na polno.

Utk ::

Dost gledam Bjorna, ki se vozi po Norveški in Švedski in nima nekih problemov. Se včasih zgodi, da na kaki polnilnici polne malo počasneje kot bi teoretično morala, ampak se ne spomnem kdaj bi nazadnje moral it polnit na naslednjo, ker sploh ne bi delala.

Miki N ::

Ja saj. Temu jaz pravim "erozija opreme" - eno je štepati polnilnice po vseh mogočih placih izpostavljene vsem mogočim zunanjim dejavnikom (sploih unim dvonožnim).. drugo je pa imeti servisno mrežo, ki to kolikor ažurno gor drži. Zaenkrat so vse te polnilnice še dokaj nove, čez par let bo to precej Mad Max scena brez dobro financiranega vzdrževanja.

Utk ::

Madžari statistično kupujejo bolj malo EV, ampak vsaj tam kjer naj bi imeli turiste, je polnilnic kolk češ. Pred trgovinami, na parkingih, v garažnih hišah, tudi ali pa predvsem hitre (tudi če ne 200 kw, so pa vsaj 50 recimo). V Italiji da ne govorimo.
Hrvati tudi postavijo pred hotelom kakšno, ampak se ne sekirajo, če jo zasede dizl, za njo pa zaračunajo kot da mora receptor proizvajat elektriko na sobnem kolesu. Tu bo še smehov in joka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dronyx ::

Mr.B je izjavil:

Proti evropejcu, vsekakor. Te še vedno ne razumejo idejo EV.

Kaj konkretno pa je ideja EV? Da moraš na avto gledati kot na mobilni telefon na kolesih, ki ga po parih letih zavržeš? Da moraš za normalno uporabo plačevati še naročnino na posodobitve in dodatne storitve, ki jih sploh ne potrebuješ? Je ideja morda to, da ko polnim baterijo na polnilnici lahko na velikem zaslonu v avtu igram Super mario kart? Hvala lepa, ampak ne hvala! :D

billy ::

Po parih letih zavreči, zakaj pa to?

Sparkxl ::

Kdo pri zdravi pameti bi kupil 10 let stari EV?

Miki N ::

Zakaj, zakaj, a se boš s staro Teslo okrog vozil, medtem ko je zunaj nov Tiktok wagen? Kaj bodo pa sosedje rekli? In hudače.

billy ::

Stara tesla 10letna je samo model S, kar je veliko boljši avto od vseh novih modelov.

Kdo bi jo kupil, jaz takoj. Še raje pa model X, ta dva ponujata ogromno za svoj denar, ker so cene rabljenih res že v malori.

dronyx ::

billy je izjavil:

Po parih letih zavreči, zakaj pa to?

Saj zakaj pa zavržeš mobilni telefon po parih letih? Ponavadi ko gre baterija nihče ne menja baterije v starem telefonu, ampak kupi nov telefon. Tudi pri EV gre v ozadju za isto idejo.

Sparkxl ::

billy je izjavil:

Stara tesla 10letna je samo model S, kar je veliko boljši avto od vseh novih modelov.

Kdo bi jo kupil, jaz takoj. Še raje pa model X, ta dva ponujata ogromno za svoj denar, ker so cene rabljenih res že v malori.


Aja cene rabljenih so v malori? Zakaj? Se vrnemo nazaj na moje vprašanje: Kdo pri zdravi pameti bi kupil 10 let stari EV?

billy ::

Saj sem odpisal, da jaz.

dronyx je izjavil:

billy je izjavil:

Po parih letih zavreči, zakaj pa to?

Saj zakaj pa zavržeš mobilni telefon po parih letih? Ponavadi ko gre baterija nihče ne menja baterije v starem telefonu, ampak kupi nov telefon. Tudi pri EV gre v ozadju za isto idejo.


Tesline baterija po 10 letih še imajo cca 92% kapacitete, telefoni crknejo prej, ker niso narejeni da trajajo dolgo in so narejeni za to, da jih potrošnik menja po 2 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Utk ::

Aja cene rabljenih so v malori?

10 let star S stane od 20 do 30 jurjev. Za ta denar dobiš tudi merecedesa ML ali pa E. Samo da mercedes je v tem času porabil še za 30 jurjev goriva.

Sparkxl ::

billy je izjavil:

Saj sem odpisal, da jaz.

dronyx je izjavil:

billy je izjavil:

Po parih letih zavreči, zakaj pa to?

Saj zakaj pa zavržeš mobilni telefon po parih letih? Ponavadi ko gre baterija nihče ne menja baterije v starem telefonu, ampak kupi nov telefon. Tudi pri EV gre v ozadju za isto idejo.


Tesline baterija po 10 letih še imajo cca 92% kapacitete, telefoni crknejo prej, ker niso narejeni da trajajo dolgo in so narejeni za to, da jih potrošnik menja po 2 letih.


Aja avte po novem pa delajo da držijo 20 let? Umrl si me od smeha :)

Utk je izjavil:

Aja cene rabljenih so v malori?

Samo da mercedes je v tem času porabil še za 30 jurjev goriva.


In to zanima koga točno...razen tebe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Aja avte po novem pa delajo da držijo 20 let? Umrl si me od smeha :)

Vsaj.

In to zanima koga točno...razen tebe?

Vsakega normalnega. Kolk nas je, ne vem, verjetno res ne prav dosti.

kow ::

Ne vem za koliko casa so izdelani, ampak moj zadnji avto narejen jeseni 2003, je se vedno na cesti. Povprecna starost avtomobila na grskih cestah je preko 17 let.

Lahko domnevamo, da ob rednem vzdrzevanju in "normalni" uporabi je 20 let povsem standardna zivljenska doba.

Utk ::

Glede na to, da je povprečna starost avta tudi na zahodu cca 10 let, število avtov se pa ne drastično povečuje, plus tega se jih kar nekaj odstrani iz prometa zarad nesreč, je 20 let minimalna življenska doba s katero lahko pridemo do 10 let povprečne starosti.

billy ::

Vsak avto je lahko na cesti "ohoho let", menja se ga pač zato, ker ima sosed boljšega.

Prednost recimo starih tesl S/X je v alu karoseriji, ki veliko počasneje rjavi, kot pleh. In rja na plehu je potem naslednji razlog, zakaj se menja avto.

kow ::

To ni res, ker v nekem trenutku avta ni vec ekonomsko smiselno popravljati, ker je ceneje kupiti novejsi avto. Enako bi bilo v primeru, da avti ne bi tehnolosko napredovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

kow je izjavil:

To ni res, ker v nekem trenutku avta ni vec ekonomsko smiselno popravljati, ker je ceneje kupiti novejsi avto. Enako bi bilo v primeru, da avti ne bi tehnolosko napredovali.


Kdaj pa to? Aja..ko zariba mašina, se bolj splača kupit novega za 40k, kot popravit mašino za nekaj jurijev?

kow ::

Ne rabis kupiti novega. Lahko kupis 15 let starega, namesto da popravljas 20 let starega.
««
23 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7413147 (8651) Mr.B
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830616 (25838) kow

Več podobnih tem