» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
24 / 26
»»

Utk ::

Ljudje, ki kupujejo nove, kupijo v 90% novega, ker se prejšnega naveličajo.

Zakaj menjajo ljudje, ki kupujejo rabljene...v resnici nikogar ne briga.

dronyx ::

billy je izjavil:

kow je izjavil:

To ni res, ker v nekem trenutku avta ni vec ekonomsko smiselno popravljati, ker je ceneje kupiti novejsi avto. Enako bi bilo v primeru, da avti ne bi tehnolosko napredovali.

Kdaj pa to? Aja..ko zariba mašina, se bolj splača kupit novega za 40k, kot popravit mašino za nekaj jurijev?

Ne vem če si že kdaj imel star avto (15 let ali več), ampak tudi avto ima življenjsko dobo in ga ne moreš popravljati v nedogled, ker potem bo ves čas samo še na servisih. Tu gre za "utrujenost materiala" (ne vem če je to pravi izraz), ko začne odpovedovat praktično vse, v avto zamaka voda itd. Tak avto je za odpad.

Gregor P ::

Običajno ciklično recimo na 5 let kupuješ nove, zato da imaš vedno novo vozilo z garancijo s čim manj težav ter zadnjimi varnostnimi tehnologijami; obenem pa staro lahko še dobro prodaš. Čeprav najbrž seveda so tudi ljudje, ki se dejansko starih avtov naveličajo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Voda zamaka spet ker pač dihtunge niso ustrezne. To se zamenja komplet lahko za nekaj 100 eur, z delom.

Edino, kar se ne da popravit ekonomsko, je pleh z rjo. Vse ostalo pa se komot. Dobro, glavno napeljavo verjetno tudi ne, ampak to je večna zadeva.

V evropi so začeli forsirat "the right to repait", kjer je tudi cilj, da se stare naprave ne zavrže tako hitro. Ker smo postali preveč potrošniško usmerjeni. Marsikateri avto še lahko vozi in vozi južneje od nas, ker pač, kot sem rekel, ima sosed boljšega, in moraš nabavit isto tudi ti. Kar pa ne pomeni, da avto ni več OK, le zavist bi trpela.

Utk ::

Ali pa če ne kupuješ nemcev, potem ti ni ravno treba menjat na 5 let zarad težav, niti garancije.

billy ::

Gregor P je izjavil:

Običajno ciklično recimo na 5 let kupuješ nove, zato da imaš vedno novo vozilo z garancijo s čim manj težav ter zadnjimi varnostnimi tehnologijami; obenem pa staro lahko še dobro prodaš. Čeprav najbrž seveda so tudi ljudje, ki se dejansko starih avtov naveličajo.


In največ problema z vpoklici, preden se vsi bugi ne spedenajo.

Gregor P ::

Pa saj ne rabiš kupiti ravno avto, ki so ga naredili včeraj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Utk je izjavil:

Ljudje, ki kupujejo nove, kupijo v 90% novega, ker se prejšnega naveličajo.


90% je prevelika stevilka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje, ki kupujejo nove, kupijo v 90% novega, ker se prejšnega naveličajo.


Nimas stika z realnostjo. Zivis v baloncku in se ne druzis z nizjimi sloji.

Jaz sem se omejil na te, ki kupujejo nove.

Čeprav če smo pošteni, tudi pri rabljenih ni nič drugače.

kow ::

Spregledal sem tisti del, pardon. Nizji sloji itak ne kupujejo novih avtomobilov. No, nekateri kupijo kaksno dacio in jo potem vozijo 15 let in vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Ljudje, ki kupujejo nove, kupijo v 90% novega, ker se prejšnega naveličajo.


90% je prevelika stevilka.

Ali pa še prenizka. Kolk takih poznaš, ki so imeli 20-25 let star avto, gnil čez in čez, in potem rekli, joj, zdaj pa res čas da kupim novega (novega novega)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Poznam nekaj ljudi, ki imajo nadpovprecne ljubljanske place in vozijo skoraj 20 let star avtomobil - se vedno vozijo svoj prvi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Moja mama je recimo do nekaj let nazaj imela Astro staro cca 15 ali 20 let. Brez rje, nič narobe, prodala "ker je bil pač čas za to", oz se je nabralo nekaj denarja za nakup.

Gregor P ::

Meni se recimo ne da ukvarjati s starimi avtomobili razen, če gre za odltimerja in to počnem iz osebnega veselja. Ko je konec uradne garancije, je čas za novo vozilo - sploh če je šla tudi varnostna tehnologija vmes za nekaj razredov višje. Sploh pri teh električnih igračah, ki so čisti potrošni material. Res si ne predstavljam, da bom šel sedaj iskati napako v tisočih kablih in x električnih komponentah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

kow je izjavil:

Poznam nekaj ljudi, ki imajo nadpovprecne ljubljanske place in vozijo skoraj 20 let star avtomobil - se vedno vozijo svoj prvi avto.

Ja, ljubljanski slumdog milijonarji...najbrž tudi živijo v stanovanju, ki ga v vukojebini ne bi niti šiptarjem mogel oddat. Pustimo te.

Res si ne predstavljam, da bom šel sedaj iskati napako v tisočih kablih in x električnih komponentah.

Na S klasi si jo pa sam iskal al kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

billy ::

Legitimen razlog in prav je tako da obstajate takšni ljudje, potem je trg rabljenih lahko živ in lahko tudi nižji sloj pride do avtomobila.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Res si ne predstavljam, da bom šel sedaj iskati napako v tisočih kablih in x električnih komponentah.

Na S klasi si jo pa sam iskal al kaj?

Ne, je bil že preveč kompliciran avto (in tudi pod havbo so naredili tako, da načrtno ni bilo vse takoj dostopno) in spada že v kategorijo "prodaj po poteku garancije". Sem pa zato lahko to počel na starem Volvu 760 GLE (v lastnih delavnicah z dvigali in vsem) - še bolj pa še na starejšem Volvu 260 GL; edino motorja nisem šel odpirat, a sem imel namen.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Se pravi da elektrika nima v resnici nobene veze s tem, samo moral si nekaj napisat proti EV iz dolgčasa.

Gregor P ::

Ne, bo kar "elektrika" ta, ki je malo zakomplicirala zadeve (oz. vse te potrošne e-komponente, ki jih noben ne bo šel popravljat + vsa programska oprema).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Elektrika ima manj delov, kot ICE avti, zakaj bi zakomplicirala?

Gregor P ::

Sem napisal zakaj. Ampak naj še kdo drug poda svoje praktične izkušnje s popravljanjem, da ne bom samo jaz pisal;)

Naj da roko gor tisti, ki meni, da je lažje popraviti novo Teslo kot starega Volva?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Novo teslo ne, ker je še prenova.

Staro teslo in stari volvo, brez problema. Imaš celo polno youtube videov na voljo, tudi recimo za obnovo motorja. Samo baterije ne moreš sam, oz rabiš potem preveč opreme.

Utk ::

Zakaj ne primerjaš novo teslo z novim volvom (dizlom če hočeš)?

Gregor P ::

Zaradi vsega zapisanega zgoraj. Tudi vsa nova ICE/MNZ vozila imajo sedaj cel kup elektronike in programske opreme - logično.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Vse napisano zgoraj nima nobene logike.

Gregor P ::

Zate morda res :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Avti so se zakomplicirali, ni to neka skrivnost, ampak baterija in električni pogon nimata nič s tem. To je stvar kvečjemu poenostavilo. Že toyotin hibrid je bolj enostaven od nekega dizla. Pravi električni pa sploh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ne, to je privedlo do tega, da se ne splača več popravljat (ker je za nekaj razredov prekompleksno oz. predrago, gospodarsko nesmiselno) in se preprosto raje kupi nov avto. Potrošna roba pač.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

billy ::

Za nove tesle še verjetno niti ni aftermarket delov, kako boš to šraufal?

zdaj sem pa zmede, a je govora o novih teslah, ali 5 let starih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Gregor P ::

Tudi Tesla ni več tako nova.

Zdaj ne vem, kje si se ti zmedel. Jaz pravim, da se avto proda tam nekje, ko poteče garancija (da imaš čim manj težav z avtom oz. da se morebitne odpravlja še v garancijskem roku). Če je to 5 let, čez 5 let, če je to 10 let, čez 10 let.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

Dobro, 5 let stare šraufat ni problema.

Mislil sem da mislis tale novi highland model, al kak se že imenuje. Pa tudi ta ima verjetno večino delov istih kot stare, le obvolanski gumbi, ipd, še niso?

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Ne, to je privedlo do tega, da se ne splača več popravljat (ker je za nekaj razredov prekompleksno oz. predrago, gospodarsko nesmiselno) in se preprosto raje kupi nov avto. Potrošna roba pač.

Kaj popravljat se ne splača? Zamenjat inverter? Nek modul baterije? Te stvari če sploh kdaj crknejo, crknejo po 10-15 letih, zamenjaš, stane par jurjev ok, ampak ni to neka znanost. Veliko večji problem je ko skoraj nov avto na primer cuka, pa ga ljudje vozijo na 5 servisov, in še zmeraj noben nič ne zrihta. Niti ti garancija nič ne pomaga, ker nazadnje rečejo "tako pač je".

Gregor P ::

... in ko rečejo to, skladno z mojo politiko, tak avto prodaš in kupiš novega, ki ne cuka (če ni več nobene druge možnosti, niti pravne ne). Ali boš ti res to še 20 let vozil?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

billy ::

malo OP: https://www.carsloth.com/advice/common-...

Many drivers report reliability issues with their electric cars -- but for the first time, the EV problem rate is lower than the non-EV problem rate. Battery issues, climate control, and in-car electronics are among the biggest problems in electric vehicles.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... in ko rečejo to, skladno z mojo politiko, tak avto prodaš in kupiš novega, ki ne cuka (če ni več nobene druge možnosti, niti pravne ne). Ali boš ti res to še 20 let vozil?!?8-O

Jaz že v štartu ne kupujem sranja, ne glede na garancijo. Garancija meni samo pove kolk zaupanja imajo oni v stvar, ne dam kaj dost na to, da je bi kdaj dejansko koristil. Do zdaj je še nisem.

Nov avto, ki ne cuka, gre pa na elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Leo II ::

Cuka ne, trese pa T3H...

Utk ::

Ne vsak in to je problem nekega konkretnega modela, ne kar celega pogona. Cukanje pri novih TB in dizlih se ti pa lahko zgodi pri vsakem. Če ne prej pa zelo kmalu. Ni nujno, da se, lahko pa se.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... in ko rečejo to, skladno z mojo politiko, tak avto prodaš in kupiš novega, ki ne cuka (če ni več nobene druge možnosti, niti pravne ne). Ali boš ti res to še 20 let vozil?!?8-O

Jaz že v štartu ne kupujem sranja, ne glede na garancijo. Garancija meni samo pove kolk zaupanja imajo oni v stvar, ne dam kaj dost na to, da je bi kdaj dejansko koristil. Do zdaj je še nisem.

Nov avto, ki ne cuka, gre pa na elektriko.
Super, da ti za vsak model vozil proizvajalcev točno veš, kateri je brezhiben in kateri ne; jaz tega ne vem. Zato - tako kot si napisal - z garancijo pokažejo neko zaupanje v svoj produkt. In za čas tega zaupanja imajo tudi moje zaupanje - ki pa ni neomajno. Potem pa gremo naprej.

Sam imam mešane izkušnje; pri nekaterih modelih sem že koristil garancijo, pri nekaterih pa nikoli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Be0nc ::

Zgodba z vibracijami pri novih model 3 se zapleta, čedalje več uporabnikov gre v tožbo. Novim potencialnim kupcem v Tesla centrih po Nemčiji lažejo, da problema ne poznajo, čeprav samo ta isti center hkrati obravnava najmanj 6 znanih primerov vibracij (razvidno iz excela, ki ga vodijo nemški kupci).

Vse kaže, da Tesla dela vse, da bi zadevo pometla pod preprogo, a je ta še kako resna. V ozadju zelo verjeto še cel kup prizadetih vozil, kjer uporabnik tega ne napiše na forum. Dejstvo ostaja, da je tak avto praktično neuporaben na AC, razen če je kdo ljubitelj dolgoročnih zdravstvenih problemov.

billy ::

In kaj bi naj bilo krivo? jaz še pri nas nisem zasledil tega problema...

J.McLane ::

Koliko avtomobilov pa proda en Tesla center sredi Nemčije? 6, 12, 100? Od tu se potem ugotavlja kako pogost problem je to.

Sicer pa tu ni razlike do ostalih, dokler ne dobijo nek interni dokument o tem problemu, potem splošnega problema ni, so samo osamljeni problemi, k ise jih rešuje kakor pač vsah sam zna. Sigurno bo nek odziv Tesle ko dobijo neko pametno rešitev za ta problem, samo počakati bo treba, očitno z nakupom Model 3 tudi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Be0nc ::

Saj to je ta problem, ker že 4 mesece zaman iščejo rešitev. V resnici je ne iščejo, zgolj centrirajo gume, kar ne odpravi vibracij.

Mislm, da je sicer Tesli jasno kje leži vzrok, ampak ne želijo naredit odpoklica (mogoče ker se bojijo slabega pr), ali pa je predrago, da bi odpravili.

Tudi v Slo imaš primere (evsvet forum).

billy ::

Pa da noben "majster" ne bi vedel kaj je krivo? saj to se zapelje do resnega podvozje specialista in bo kar hitro ugotovil kaj je krivo?

J.McLane ::

Razloga zakaj Tesla tega ne odpravi sta lahko samo dva:
- cenovno pride predrago in tiščijo glavo v pesek dokler se le da
- ne poznajo tehnične rešitve, ki bi problem zares dolgoročno odpravila

Verjetno kombinacija obojega. Sigurno iščejo rešitev, ki bo čim cenejša.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Doran ::

Gregor P je izjavil:

Tako je; vmes smo prešli iz "range anxiety" v "charging anxiety" (čakalne vrste na polnilnih postajah, različni plačilni sistemi, pokvarjene postaje itd.) - vsaj tako trdijo na Norveškem.


Oba dva pa obstajata samo pri ljudeh, ki nimajo električnega avtomobila in si zadeve samo namišljajo, kot je omenil že billy v svojem blogu.

Doran ::

dronyx je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Proti evropejcu, vsekakor. Te še vedno ne razumejo idejo EV.

Kaj konkretno pa je ideja EV? Da moraš na avto gledati kot na mobilni telefon na kolesih, ki ga po parih letih zavržeš? Da moraš za normalno uporabo plačevati še naročnino na posodobitve in dodatne storitve, ki jih sploh ne potrebuješ? Je ideja morda to, da ko polnim baterijo na polnilnici lahko na velikem zaslonu v avtu igram Super mario kart? Hvala lepa, ampak ne hvala! :D


Govoriš popolne neumnosti, električni avto primerjat s telefonom je neumno. Sploh pa tista kako ga boš po parih letih zavrgel je uber hilariously stupid. Resnica pa je drugačna:

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri modeli imajo celo 1.000.000 km garancije na baterijo:
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
https://insideevs.com/news/425503/toyot...

Celo 1.500.000 km garancije. Pri 12.500 km na leto kot dela povprečen slovenec bi rabil 120 let da dosežeš 1,5 milijona km, kot je garancija. In to je samo garancija, vsi vemo da stvar ne crkne taprvi dan ko garancija poteče, življenjska doba je še dosti daljša.

Sparkxl je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti bi kupil 10 let stari EV?


Kdo pri zdravi pameti ga ne bi kupil? Sej z njim ni nič narobe.

Sparkxl je izjavil:

billy je izjavil:

Saj sem odpisal, da jaz.

dronyx je izjavil:

billy je izjavil:

Po parih letih zavreči, zakaj pa to?

Saj zakaj pa zavržeš mobilni telefon po parih letih? Ponavadi ko gre baterija nihče ne menja baterije v starem telefonu, ampak kupi nov telefon. Tudi pri EV gre v ozadju za isto idejo.


Tesline baterija po 10 letih še imajo cca 92% kapacitete, telefoni crknejo prej, ker niso narejeni da trajajo dolgo in so narejeni za to, da jih potrošnik menja po 2 letih.


Aja avte po novem pa delajo da držijo 20 let? Umrl si me od smeha :)

Utk je izjavil:

Aja cene rabljenih so v malori?

Samo da mercedes je v tem času porabil še za 30 jurjev goriva.


In to zanima koga točno...razen tebe?


Aha, let's get this straight, torej ti trdiš da je večini ljudi vseeno če dajo 30.000 € za gorivo?! Moraš bit pa res fejt usekan da izustiš kaj takega..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Doran ()

Sparkxl ::

Doran je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Tako je; vmes smo prešli iz "range anxiety" v "charging anxiety" (čakalne vrste na polnilnih postajah, različni plačilni sistemi, pokvarjene postaje itd.) - vsaj tako trdijo na Norveškem.


Oba dva pa obstajata samo pri ljudeh, ki nimajo električnega avtomobila in si zadeve samo namišljajo, kot je omenil že billy v svojem blogu.


Tudi če je tako, to je glavna bremza in dejstvo, zraven cene seveda, zakaj ga ljudje nočejo. Pika. Amen. Kaj bomo pa zdaj?

Mimogrede tebi ga je mami že kupila? Odmora bo konec počasi, tako da nazaj v šolo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Glede na to, da imajo največ za povedat o teh avtih tisti, ki jih nočejo, bi jaz predlagal morda kakšno zdravljenje?

Ker jaz se še nikoli nisem ukvarjal z neko stvarjo, ki je nočem, več kot 3 minute.

Očitno jih latentno hočete...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Tega o "charging anxiety" si seveda nisem jaz izmislil, ampak so predstavili v dokumentarcu o elektrifikaciji na Norveškem, ki smo ga že predelali v drugi temi, zato se ne bom ponavljal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Doran ::

Sparkxl je izjavil:

Doran je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Tako je; vmes smo prešli iz "range anxiety" v "charging anxiety" (čakalne vrste na polnilnih postajah, različni plačilni sistemi, pokvarjene postaje itd.) - vsaj tako trdijo na Norveškem.


Oba dva pa obstajata samo pri ljudeh, ki nimajo električnega avtomobila in si zadeve samo namišljajo, kot je omenil že billy v svojem blogu.


Tudi če je tako, to je glavna bremza in dejstvo, zraven cene seveda, zakaj ga ljudje nočejo. Pika. Amen. Kaj bomo pa zdaj?

Mimogrede tebi ga je mami že kupila? Odmora bo konec počasi, tako da nazaj v šolo


Namišljeni problemi torej. Torej stvar je samo v glavi, to se da rešit, ni za to kriva EV tehnologija kot taka. Kakšen odmor, šola, mami in ne vem kaj še vse, očitno si shizofren. Sicer pa že 70 % ljudi razmišlja o nakupu električnega avtomobila in številka gre vsako leto gor. ;) Kot pravim, ko ljudje iz druge roke od prijatelja ali znanca, magar soseda izvejo da so problemi ki so si jih zamišljali v glavi samo imaginarni, torej v resnici ne obstajajo, takrat v hipu spremenijo svoje mnenje. In več kot bo EVjev na cesti, več bo teh "sosedov, prijateljev in znancev", ki bodo iz prve roke povedali kako super je EV in adopcija bo šla eksponentno. Od začetka gre adopcija relativno počasi, nato pa vedno hitreje, kot pri vsaki stvari.
Link:
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Doran ()
««
24 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7413152 (8656) Mr.B
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830617 (25839) kow

Več podobnih tem