» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
25 / 26
»»

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Glede na to, da imajo največ za povedat o teh avtih tisti, ki jih nočejo, bi jaz predlagal morda kakšno zdravljenje?



Jaz in večina tukaj se občasno prepucava s tabo in tvojim klanom iz dolgčasa. Ti tukaj že desetletje od zgodnjega jutra do poznega večera, vsak dan brez izjeme zagovarjaš svojo vero in hočeš ostale indoktrinirati. Kdo tukaj rabi zdravljenje?

Utk ::

Eh, že vsaj 2 leti vas vglavnem samo trolam in žalim.

dronyx ::

Doran je izjavil:

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km

Potem pa očitno nobenega problema. Sem pa ravno zadnjič gledal nekoga iz ZDA, ki je imel nekega električnega Hyundai iz leta 2019 (vem, to ni Tesla). Njemu je šla baterija - kako se to zgodi ne vem. Strošek popravila so mu naračunali po spominu cca. 20.000 USD ali celo še nekaj več. Jaz sem za servis ICE v 20 letih plačal največ 480 €, ko je bilo nekaj narobe z volanom. :)

Leo II ::

Utk je izjavil:

Eh, že vsaj 2 leti vas vglavnem samo trolam in žalim.


In to ne potrebuje zdravljenja? Trolanje je bolezen.

Doran ::

ps: prej sem pozabil dat link do 1.500.000 km garancije na baterijo:
https://www.irishtimes.com/motors/2024/...

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Eno expertno mnenje o trenutni situaciji:


To, da reces da so polnilnice as goog as they'll ever be, hkrati pa ne podpirajo 800V arhitekture, ki jo ima eno od vozil v floti, je mnenje povprecnega Elon fanboya, in ne expertno mnenje. Skoda, da je Randy sel po tej poti. Lahko bi ostal neodvisen.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Dost gledam Bjorna, ki se vozi po Norveški in Švedski in nima nekih problemov. Se včasih zgodi, da na kaki polnilnici polne malo počasneje kot bi teoretično morala, ampak se ne spomnem kdaj bi nazadnje moral it polnit na naslednjo, ker sploh ne bi delala.


Prvomajski prazniki, Otocac super charger, sredi tedna, dobil zadnje mesto, moc polnjenja je bila 43kW, ko se je sosednje mesto sprostilo, je slo do 90kW in nic vec. Sezona se niti se ni zacela. Zadar je tudi precej poln in hitrost polnjenja kar niha.

SC v Mariboru je v sezoni vedno poln, cakajo v vrsti. Ljubljanskega sedaj renovirajo ampak se ne ve kdaj bo zastartal. Kozina je v sezoni prav tako vedno polna. Slovenska Bistrica na novo zgrajen ze pol leta stoji neaktiven. Upanje je, da ga odprejo pred zacetkom sezone.

SCji po balkanu niso v najboljsem stanju, na zalost.

Leo II ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Dost gledam Bjorna, ki se vozi po Norveški in Švedski in nima nekih problemov. Se včasih zgodi, da na kaki polnilnici polne malo počasneje kot bi teoretično morala, ampak se ne spomnem kdaj bi nazadnje moral it polnit na naslednjo, ker sploh ne bi delala.


Prvomajski prazniki, Otocac super charger, sredi tedna, dobil zadnje mesto, moc polnjenja je bila 43kW, ko se je sosednje mesto sprostilo, je slo do 90kW in nic vec. Sezona se niti se ni zacela. Zadar je tudi precej poln in hitrost polnjenja kar niha.

SC v Mariboru je v sezoni vedno poln, cakajo v vrsti. Ljubljanskega sedaj renovirajo ampak se ne ve kdaj bo zastartal. Kozina je v sezoni prav tako vedno polna. Slovenska Bistrica na novo zgrajen ze pol leta stoji neaktiven. Upanje je, da ga odprejo pred zacetkom sezone.

SCji po balkanu niso v najboljsem stanju, na zalost.


Utk je danes ob 12:59:48 izjavil:

Eh, že vsaj 2 leti vas vglavnem samo trolam in žalim.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Dost gledam Bjorna, ki se vozi po Norveški in Švedski in nima nekih problemov. Se včasih zgodi, da na kaki polnilnici polne malo počasneje kot bi teoretično morala, ampak se ne spomnem kdaj bi nazadnje moral it polnit na naslednjo, ker sploh ne bi delala.


Prvomajski prazniki, Otocac super charger, sredi tedna, dobil zadnje mesto, moc polnjenja je bila 43kW, ko se je sosednje mesto sprostilo, je slo do 90kW in nic vec. Sezona se niti se ni zacela. Zadar je tudi precej poln in hitrost polnjenja kar niha.

SC v Mariboru je v sezoni vedno poln, cakajo v vrsti. Ljubljanskega sedaj renovirajo ampak se ne ve kdaj bo zastartal. Kozina je v sezoni prav tako vedno polna. Slovenska Bistrica na novo zgrajen ze pol leta stoji neaktiven. Upanje je, da ga odprejo pred zacetkom sezone.

SCji po balkanu niso v najboljsem stanju, na zalost.

Čudno, če pa nihče noče električnih avtov. Avstrija ima cca 3x več polnilnic od Slovenije na število avtov ali pa na prebivalca. Če bi jih bilo 3x več pri nas, bi bilo malo drugač. Na Hrvaškem jih je pa še 3x manj kot pri nas. Kar je za njih sicer dovolj, ker niti avtov nimajo veliko, poleti je pa druga pesem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Ko pridejo na trg cenejsi EV, bo kar brutalno za ICE voznike, ko bodo med tocenjem bencina gledali kako mimo svigajo elektricarji. Sploh, ker bo elektrika cez vikend brutalno poceni.

nejc_nejc ::

Ja kot drugi voz.

kow ::

Ce bo kot drugi voz, to pomeni cirka 50% manjso prodajo ICE (nekateri bodo imeli bev tudi kot prvi voz). Kar pomeni, da se bo enota ICE podrazala, razen ce proizvajalci zmanjsajo stevilo modelov. In to se bo tudi zgodilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

redtech ::

A profit že dela katera firma na EVjih, razen Kitajcev in Tesla, če ga še? Ali bodo po tvoje delavci denar nazaj nosili v farbko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

kow ::

Kitajci ne delajo profita, razen BYD. Pa se ta verjetno bolj pozitivno nulo. Kar niti ni slabo pri taki rasti proizvodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Kow
Si pozabil na neevropske trge ter komade za tja. Big dil ladijo oziroma slepar preusmert.

kow ::

Revezi so tam k je soncno. Tam bo se vecji incentive za elektricarja. Evo, gledam zdaj nemske spot cene. Jutri cez dan spet zastonj elektrika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

In tako bo ves cajt zastojn. Malo morgen.
Fakturni oddelek se mora prezivet.

redtech ::

Vedno manj firm potrebuje elektriko..

Bankruptcies in Germany
https://tradingeconomics.com/germany/ba...

kow ::

nejc_nejc je izjavil:

In tako bo ves cajt zastojn. Malo morgen.
Fakturni oddelek se mora prezivet.


Jasno, da ne bo zastonj. Ampak, da laufa fotovoltaika, ne rabis ravno veliko osebja. Osnovni princip je: vecina ljudi je zabitih. In bodo vedno samo ekstrapolirali trende.

redtech je izjavil:

Vedno manj firm potrebuje elektriko..

Bankruptcies in Germany
https://tradingeconomics.com/germany/ba...


Predvsem je tudi vecja proizvodnja elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Strom, ce bo treba, ti bodo opalili na kolicino polnenja, tudi ce ga bos polnil na lastni SE.
Osebje pri fotovoltajiki je brezpredmetno, pozresni so priskledniki pri oblasti.:D

kow ::

Pozresni so bili vedno. Tudi pred 10 leti. Slab argument.

Ce se vrnemo na topic. Tema se je zaenkrat izkazala za odlicen indikator kdaj kupiti Tesline delnice. Kar ironija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Ne, poanta je v tem, da folk misli, da bo profitiral pa na daljsi rok ni tako trivialno.

Kar se pa delnic tice pa ne vem, mam sklade tako da mogoce so not al pa ne.

redtech ::

EV Clinic je ranga 4k za štart, potem odvisno kaj odkrije.

redtech ::



Oseba, ki 99% populacije označi, kot sadiste & psihopate :))

Telbanc ::

kow je izjavil:

Ko pridejo na trg cenejsi EV, bo kar brutalno za ICE voznike, ko bodo med tocenjem bencina gledali kako mimo svigajo elektricarji. Sploh, ker bo elektrika cez vikend brutalno poceni.


Brutalno, v kašnem smislu? K bojo brutalno prišparali k ne kupujejo elektro oslarijo. Kitajski polizdelek. Elektrika ne bo nikol več poceni.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

c3p0 ::

Ko bo kres pa nihče nič kriv.

DamijanD ::

Mene dejansko preseneča, če je to res - da od vseh stvari najbolj vpliva ravno ta senzor...

billy ::

DamijanD je izjavil:

Mene dejansko preseneča, če je to res - da od vseh stvari najbolj vpliva ravno ta senzor...


A ni logično, ti kabli so hlajeni s tekočino, in najboljše da je senzor na ročki ne polnilnici...

BigWhale ::

billy je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Mene dejansko preseneča, če je to res - da od vseh stvari najbolj vpliva ravno ta senzor...


A ni logično, ti kabli so hlajeni s tekočino, in najboljše da je senzor na ročki ne polnilnici...


Senzojev je dejansko vec. Senzor na rocki je za to, da se uporabnik ne opece na rocki. Kako pa to vpliva na temperaturo kabla, pa nimam pojma. Jaz tega ne bi pocel. :D

2dark ::

Sej bodo dal ven update, da ne bo polnilo, če boš mel takole pokrito ročko.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

DamijanD ::

billy je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Mene dejansko preseneča, če je to res - da od vseh stvari najbolj vpliva ravno ta senzor...


A ni logično, ti kabli so hlajeni s tekočino, in najboljše da je senzor na ročki ne polnilnici...

To ja - ampak hotel sem reči, da na hitrost vpliva tudi temp baterije, napolnjenost baterije, sam charger,... In se mi zdi zanimivo, da bi bila največje ozko grlo ravno kabel (čeprav je fizično dejansko najožji del...)

BigWhale ::

2dark je izjavil:

Sej bodo dal ven update, da ne bo polnilo, če boš mel takole pokrito ročko.


Kako bodo pa to zaznali?

redtech ::

@propanol največji nateg se je zgodil s tem cybertruckom, par filmčkov sem gledal, tak polizdelek, da je vse skupaj na nivoju Trabanta.

Rja itak, ptičjega dreka, mrčes in še na veliko drugih stvari moraš paziti, če nočeš imeti flekov na autu. Sedaj ponujajo opcijo, da ti avto pobarvajo za 5k, nekateri ga oblečejo s folijo.

O ostrih robovih ne bom izgubljal besed, če imaš srečo bodo vsaj gapi enakomerni.

Vrata se odprejo na touch gumb na stebričkih, če imaš avto v ledu in snegu verjetno ne...

Interior avtomobila je na podobnem nivoju, kot kakšna ročno narejena replika Ferarija iz avtomobilskega odpada v Indiji.

Musk je obljubljal do 800km dosega, realni je nekje dobrih 400km, če vlečeš breme pa samo 100 milj, s prikolico je še problem polnjenja, ker je zelo malo polnilnic, da so postavljene na bok cestišča.

Pokrovi od koles so se zažirali v gumo, so jih samo odstranili.

Vrata se zapirajo, ko v štali, avto vibrira, Tesla strankam reče, da so izumili nov material aka vibraform... :))

Se vidi, da ima folk preveč denarja, da lahko 100k zmeče za tako šaro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

mertseger ::

Danes je bila objava naj bi Američani uvedli 100% carine na kitajske električne avtomobile. Pa Kitajci v Ameriki nimajo še nobene prodaje Tesla pa na Kitajskem trgu roda 1/3 letne proizvodnje. Če Kitajci naredijo enako s carinami se lahko Tesla poslovi od kitajskega trga.

kow ::

Tesla proizvaja na Kitajskem. Sedi, ena.

Sparkxl ::

Kot da je to argument da jih ne morejo drugače syebat. Recimo ogroža nacionalno varnost...cancel in RIP

dronyx ::

kow je izjavil:

Tesla proizvaja na Kitajskem. Sedi, ena.

Ko bo prišel čas bo partija že poskrbela, da se ta tovarna zapre in Tesla gre iz njihovega trga. Teslo so potrebovali, da so se lahko kaj naučili in skopirali, danes pa jo po moje ne potrebujejo in samo odžira delež njihovim EV. Musk je naiven če misli, da bo Tesla preživela na Kitajskem. Poleg tega pa Kitajci mislijo EV delati tudi v Mehiki, ki ima če sem prav razumel nek trgovinski sporazum z ZDA.

codeMonkey ::

Zakaj bi zapirali? Tekmujejo z dobrimi produkti in, ja, tudi s pomocjo subvencij trenutno. Pa kaksne bucke so to s tem ucenjem in kopirajem? Tesla celo vgrajuje baterije od BYD. Sploh se ne zavedate kaj nek BYD, ali pa Xiaomi, kot eden bolj svezih primerov, ce hoces, naredi v dveh letih razvoja.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

BYD dela LFP baterije, a ne?
A Tesla pa samo NMC?

fikus_ ::

Tasla zgublja na CN trgu proti domacim EV, kljub pocenitvam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mikhaair ::

Z eno fabriko na CN verjetno ne gre konkurirati domačinom?
A Tesla lahko proizvede več kot proda, tako na CN kot globalno?

fikus_ ::

V DE lahko vec proizvedejo, kot prodajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

dronyx ::

mikhaair je izjavil:

Z eno fabriko na CN verjetno ne gre konkurirati domačinom?

Kar se tiče EV ima Tesla na Kitajskem še vedno drugi največji tržni delež za njihovim BYD (okrog 8%). Ampak ta tržni delež bo v prihodnjih letih po moje samo padal. Teslina tovarna v Šanghaju pa ne dela samo za Kitajski trg, ampak izvažajo iz Kitajske tudi drugam.

kow ::

DamijanD je izjavil:

BYD dela LFP baterije, a ne?
A Tesla pa samo NMC?


Panasonicove 18650 so NCA.

mikhaair je izjavil:

Z eno fabriko na CN verjetno ne gre konkurirati domačinom?
A Tesla lahko proizvede več kot proda, tako na CN kot globalno?


Je ena fabrika, samo je velika ter proizvaja samo 2 modela.
Teslina kitajska tovarna tudi veliko izvaza in ni namenjena samo domacemu trgu.

fikus_ je izjavil:

V DE lahko vec proizvedejo, kot prodajo.


Tudi bmw, mercedes, vw lahko proizvedejo vec kot prodajo. Samo ni to 5x na dan v novicah.

So pa tudi prisli financni rezultati za bmw:
The German premium automaker's pre-tax margin in the car segment fell to 8.8% from 12.1% a year earlier and below the 9.2% expected by analysts in a company-compiled consensus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Kot da je to argument da jih ne morejo drugače syebat. Recimo ogroža nacionalno varnost...cancel in RIP


Sem ti ze 5x rekel, da poskusaj postati funkcionalno pismen. Mertseger je trdil, da lahko kitajci skodijo tesli s carinami. Kar pac ne drzi.

codeMonkey ::

Kitajci rabijo Teslo, da njihovi proizvajalci ne delajo srota. Vmes so malo popizdili pred leti, ker je zaradi lahko pridobljenega kapitala nastalo precej nekih podjetij s produkti, ki so obstali na parkiriscih pred tovarnami. RIP je ko moras scititi lastna podjetja pred tujimi, namesto da bi jih podprl ob konkurenci. Ta tema je tudi aktualna v EU trenutno, zal: https://www.forbes.com/sites/neilwinton...

fikus_ ::

kow je izjavil:

DamijanD je izjavil:

BYD dela LFP baterije, a ne?
A Tesla pa samo NMC?


Panasonicove 18650 so NCA.

mikhaair je izjavil:

Z eno fabriko na CN verjetno ne gre konkurirati domačinom?
A Tesla lahko proizvede več kot proda, tako na CN kot globalno?


Je ena fabrika, samo je velika ter proizvaja samo 2 modela.
Teslina kitajska tovarna tudi veliko izvaza in ni namenjena samo domacemu trgu.

fikus_ je izjavil:

V DE lahko vec proizvedejo, kot prodajo.


Tudi bmw, mercedes, vw lahko proizvedejo vec kot prodajo. Samo ni to 5x na dan v novicah.

So pa tudi prisli financni rezultati za bmw:
The German premium automaker's pre-tax margin in the car segment fell to 8.8% from 12.1% a year earlier and below the 9.2% expected by analysts in a company-compiled consensus.


DE avtomobilska trojica dela vrc probpneta in zasluzka v CN, VW seli razvoj na CN, kaj bo ostalo v EU???

codeMonkey je izjavil:

Kitajci rabijo Teslo, da njihovi proizvajalci ne delajo srota. Vmes so malo popizdili pred leti, ker je zaradi lahko pridobljenega kapitala nastalo precej nekih podjetij s produkti, ki so obstali na parkiriscih pred tovarnami. RIP je ko moras scititi lastna podjetja pred tujimi, namesto da bi jih podprl ob konkurenci. Ta tema je tudi aktualna v EU trenutno, zal: https://www.forbes.com/sites/neilwinton...


Tako celo, da je v EU panika, kerje BYD pripeljal nekaj 1000 konkurancnih EV v DE.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

codeMonkey ::

fikus_ je izjavil:


Tako celo, da je v EU panika, kerje BYD pripeljal nekaj 1000 konkurancnih EV v DE.


Ja in? Konkurenca mora biti, in se vedno jo rabijo. Razvoj se sigurno ne bo ustavil tu. Imas softver v obliki storitev, baterije, avtonomno voznjo itd.

codeMonkey ::

Tukaj je npr. kar dobro razlozeno kaj se je dogajalo, dober clanek: https://www.technologyreview.com/2023/0...

But the benefits have been mutual; China has gained a lot from Tesla as well. The company has been responsible for imposing the “catfish effect” on the Chinese EV industry—meaning it’s forced Chinese brands to innovate and try to catch up with Tesla in everything from technology advancement to affordability. And now, even Tesla needs to figure out how to continue being competitive in China because domestic brands are coming at it hard.



In pa predvsem tole:

Then, in 2007, the industry got a significant boost when Wan Gang, an auto engineer who had worked for Audi in Germany for a decade, became China’s minister of science and technology. Wan had been a big fan of EVs and tested Tesla’s first EV model, the Roadster, in 2008, the year it was released. People now credit Wan with making the national decision to go all-in on electric vehicles. Since then, EV development has been consistently prioritized in China’s national economic planning.


Tako je to, ko politiko vodi strokovnjak podrocja. Ampak to je ze druga tema.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

codeMonkey je izjavil:

Tako je to, ko politiko vodi strokovnjak podrocja. Ampak to je ze druga tema.

Na koncu se bo izkazalo, da če želiš kaj doseči, moraš imeti sistem, kot ga imajo Kitajci, to pa ni demokracija. In tega si večina ne želi. Naj kar imajo svoje EV. Bo počil tudi ta balonček, tako kot je nepremičninski. Pa mogoče naj ti "kitajski strokovnjaki" naredijo kakšno analizo, kako profitabilne so njihove hitre železnice.
««
25 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7413150 (8654) Mr.B
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830616 (25838) kow

Več podobnih tem